LATEST:

Grab the widget  IWeb Gator

۱۳۸۸ مهر ۲۷, دوشنبه

کلی تمرین کردیم ،حالا برای مسابقه اصلی آماده شویم -انتقال تجارب برای 13 آبان

بسیار مهم است که از مراسم و رویدادهای قبلی درس بگیریم ، نقاط ضعف و قدرتمان را بشناسیم و خود را برای روز سرنوشت ساز 13 آبان آماده کنیم . به اعتقاد من مسایل زیر بسیار مهم است :
1- تعیین زمان و مکان شروع حرکت : در حماسه روز قدس ، یکی از دلایل مهم موفقیت ، اعلام آقای کروبی بود که در ساعت 11 صبح از میدان هفت تیر حرکتش را شروع میکند . دقیقا شروع حرکت عظیم ملت هم در همان زمان و از همان نقطه شروع شد . برای اینبار هم باید زمان و مسیر دقیق حرکت را از قبل اعلام کرد .
2- تعدد مسیرها - مثبت یا منفی ؟ : برای جلوگیری از تمرکز نیروهای سرکوبگر ، بهتر است دو یا سه مسیر انتخاب شود اما این در مورد روز قدس تجربه موفقی نبود . آقای خاتمی و موسوی هم اعلام کردند اما با آنها برخورد شد و عملا آن دو مسیر با حرکت جدی مواجه نشد . شاید اطلاع رسانی ضعیف بود و شاید دیرهنگام اعلام شد . به هر روی باید بر این مسئله بحث بیشتری انجام شود .
3- شروع حرکت : در گرد هم آیی روز 18 تیر ، نیروهای سرکوبگر ، اجازه شروع تجمع را ندادند . در مراسم بهارستان هم به همین گونه . اما در 25 خرداد و روز قدس ، شاید به دلیل خطی بودن قرار به جای نقطه ای بودن آن ، موفق شدیم . اینبار هم باید بجای قرار گذاشتن در جلوی سفارت آمریکا و یا روسیه ، خطی را برای حرکت تعیین کرد تا ملت در طول مسیر به هم بپیوندند .
4- افزایش برد رسانه ای : نباید اجازه داد که این حرکت را بدزدند . دیدیم که پس از حماسه روز قدس ، رهبر در نماز عید تشکر کرد و گفت همه برای نظام آمده بودند و عمال آنها هم به رسانه هایی مانند صدای آمریکا تماس میگرفتند و کل جمعیت را 500 نفر میدانستند . اینبار باید با عکس و فیلم بیشتری ، دنیا را متوجه کنیم .
5- شیک باشیم و سبز : بگذاریم دنیا ببیند و بفهمد که نسل آریا را با این زشتان حاکم تفاوتی بسیار است . باید صحنه ای زیبا خلق کرد و با نمادهای سبزمان به همه ثابت کنیم که این جمعیت ، از جنس دیگری است .
در خاتمه از همه دوستان تقاضا میشود در این مدت باقی مانده به انتقال تجارب و خواسته ها پرداخته و آن روز را در تاریخ مبارزاتمان ثبت کنیم .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر