LATEST:

Grab the widget  IWeb Gator

۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۹, یکشنبه

روز معلم سكوت كرديم ، فرزاد معلم را كشتند . فردا به حرمتشان اگر نيايم ، شرف ندارم . اگر نيايي ، ايراني نيستي .

شرم دارم از سكوتم در برابر مادر فرزاد . شرم كن از سكوتت در برابر اين پنج عزيزي كه بر دار شدند . فردا ، ساعت 11 صبح ، ميعادگاه آزادي ، دانشگاه تهران ، همراه ميشويم با خانواده هاي داغدار . اگر نيايم ، شرف ندارم . اگر نيايي ، ايراني نيستي . ايراني ، به پا خيز .
خبرگزاری هرانا - خانواده های زندانیان سیاسی اعدام شده با همراهی تعدادی از فعالان مدنی اعلام کرده اند که فردا در تهران دست به تجمع اعتراضی خواهند زد. بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، تعدادی از خانواده های زندانیان سیاسی اعدام شده در روز جاری که تماماْ ساکن شهرستان بوده اند برای برگزاری یک تجمع اعتراضی به سمت تهران به راه افتاده اند. این خانواده ها اعلام کرده اند تجمع اعتراضی خود را از ساعت ۱۱ صبح فردا مورخ ۲۰ اردیبهشت ماه در مقابل درب ورودی دانشگاه تهران برگزار خواهند کرد، خانواده های داغدار بدین وسیله از عموم مردم و وجدانهای بیدار جهت حضور در تجمع مورد اشاره دعوت نموده اند،

۸ نظر:

  1. آبجی شما در اومدن ایرانی بودن خودت صحبت کن به ما کاری نداشته باش
    دلم خواست میام نخواستم نمیام سنن

    پاسخحذف
  2. من بدیگرن کاری ندارم ولی‌ از اینکه ایرانیم احساس شرم می‌کنم. بخدا هم اکنون در ترکیه گرفتارم با اینکه یه مهندس برقم ولی‌ علی‌رقم تمام این مشکلات این خبرو که امروز شنیدم آنچنان ناراحت شدم که نمیتونم توصیف کنم

    خدا این آخوند‌ها را لعنت کند بطور اخص خامنه‌ای و ملا نصردین یعنی‌ لاریجانی را

    پاسخحذف
  3. خامنه ای رو من می گام

    پاسخحذف
  4. خفه شو خواهشا
    بی شرف تویی هفت جد و آبادت
    همین امثال تو هستن که تو جنبش تفرقه انداختن و جنبش رو مایه تمسخر کردن
    الکی لینک احساسی میده
    مرتیکه عوضی میدونه کسی نمیاد میخواد مارو مسخره کنه و به باد فحش بگیره
    بیشرف اگه تو شرف داشتی همه رو واسه 22 خرداد حمع میکردی نه اینکه آدرس فرعی بدی

    پاسخحذف
  5. دلت خواست نیا اما روزی که خواهر خودت بردن اونجا گاف دادن بهش اون موقع کاری از دستت بر نمیاد همین شل بودن سیب زمینی بودن ماست که این ملا گدا داره میرینه تو ممکلت خاک بر سر تو احتمالا ژنت ماله مغولاس ایرانی نیستی

    پاسخحذف
  6. ننگ بر اين رژيم آخوندي

    پاسخحذف
  7. دوست عزیز
    توئی که فقط برای نیامدن به اعتراضی که تو اعلامش کردی ،اینقدر فحش میدی و خط و نشان میگشی ،وای به حال روزی که قدرت بگیری .حتما مخالفاتو صد تا صد تا میکشی.

    پاسخحذف