LATEST:

Grab the widget  IWeb Gator

۱۳۸۹ شهریور ۱۲, جمعه

امشب غيرت جنبش سبز محك ميخورد. قرار ما "اختياريه، ديباجي شمالى، كوى نسترن"

امشب را از مهمترين شبهاي جنبش در سال اخير ميدانم. سگان ولايت پنج شب گذشته بر پاشنه در خانه مهدي كروبي كوبيده اند تا بلكه پيش از روز قدس، ملت را تحريك كنند و كار را به خشونت كشانند و خشونت خود را توجيه نمايند. امشب اما از جنس ديگري است. يا خر قدس را از پل گذشته ميدانند و اين بازي كثيف را ختم ميكنند و يا برخورد را به اعلا ميرسانند تا نسق كشند.
اين ما هستيم كه رفتار بعدي حكومت را تعيين ميكنيم. بنشينيم به نظاره، بايد منتظر هر خشونت و هر بگير و ببند و قتل و غارتي از صبح فردا باشيم و برويم به حمايت، پيش از هر چيز از غيرت خود دفاع كرده ايم.
نه دعوت به خشونت است اين نوشته و نه تعيين قرار، بلكه دعوت به ماليدن چشمها، باز كردن گوشها و تدبير و تامل است. فردا را امروز ما رقم خواهد زد.



۸ نظر:

  1. خبر فوری
    خبر فوری
    بیایید همه با هم.امشب…شب ایران..روز قدس را فراموش کنید.وعده ی ما امشب…با هم…اگر میر حسین هم بیاید که دیگه بهتر…..
    امشب درب منزل شیخ مهدی کروبی…. آدرس منزل شیخ از روی نقشه:
    http://i53.tinypic.com/uoih5.jpg

    پاسخحذف
  2. باید مسلح بیائیم؟
    ما الان 10 نفر هستیم که اماده یم
    ساعت چند؟

    پاسخحذف
  3. Seyed Mojtaba Vahediخیلی مهم دوستان عزیز آدرسی که روی سایت ها به عنوان منزل آقای کروبی گذاشته اند آدرس منزلی است که بیش از دهسال قبل محل سکونت ایشان بود منزل فعلی در
    رستم آباد شمالی کوچه یاسمن است نه کوچه نسترن
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100000651986419&ref=ts

    پاسخحذف
  4. الكي وق وق نكنيد كه ما ميدانيم هيچ بخاري از شماها بلند نميشه.

    پاسخحذف
  5. یا مرگ یا آزادی
    یا حالا یا هيچ وقت

    پاسخحذف
  6. خدائی و مرد و مردونه کسی برای دفاع از شيخ شجاع رفته بود يا نه؟؟؟ يا اينکه همه پشت ميز کامپيوترهامون فقط بلبل زبونی ميکنيم؟؟؟ بجان بچه ام من هيچ غرض سوئی از مطرح کردن اين سوال ندارم، ولی ميخواهم خومونو بقول شما محک بزنم... من فکر ميکنم هممون مرديم، فقط تو خونمون. چون اگر ۵۰ نفر هم ميرفتيم اين اراذل و اوباش اينهمه جولون نميدادند... تو را بجون عزيزتون قسم جواب منه دربدر را بديد... ممنونتون ميشم

    پاسخحذف
  7. عزيزان با اين حرکتهاي بي هدف هيچ چيزي جز پرداخت هزينه گزاف عايد کسي نميشود.متاسفانه جنبش سبز طرحي براي برندازي ندارد و اقايان کروبي و موسوي هنوز بعد از گذشت يکسال اندي در کوچه اول هستن.مردم نيز چون مشاهده کردن پرداخت هزينه انها منجر به هيچ انقلابي نميشود.جنگ نرم!بابا کس نرمه کجاييد شما اينجا اوکراين نيست.تنها راه کارباقي مانده يک راه است دعوت از عموم مردم و طرفداران جنبش از سراسر ايران در تهران و ماندن جمعيت بالاي 10ميليون در خيابان براي سرنگوني تمام.ديگه صحبت از جنگ نرم نيست صحبت يک انقلابه با پرداخت هزينه.نه بيانيه هاي ببخشيد احمقانه و ساده لوحانه.اقايان موسوي و کروبي شانس اين مسله 40 به 60 به نفع حکومته.اگه رهبري شما عاقلانه بود روز 25خرداد به راحتي از ان جمعيت و پتانسيل استفاده ميکرديد و مردم را دعوت به ماندن در خيابان ميکرديد ولي وقتي استاد سياست ما اقاي نوريزاده و سازگارا باشد همين ميشه.بخنبيد قبل از اينکه خيلي دير بشه.هر چقدر زمان ميگذره شکست جنبش امري صد در صد محتمل است.تنها راه باقي مانده همين راه است.لطفا احساسي و رمانيک بازي رو کنار بزاريد.

    پاسخحذف