LATEST:

Grab the widget  IWeb Gator

۱۳۸۹ فروردین ۲۸, شنبه

11 ارديبهشت مقابل وزارت کار ، درخواست آزادي بدون قيد و شرط اسانلو را فرياد کنيم - تشکلات آزاد کارگري ، ايجاد بايد گردد

اين بديهي ترين حق کارگران است
منصور اسانلو ، پيش از آنکه سبز شده باد پرچم مبارزات آزاديخواهانه ايران ، آنچنان سبز مي انديشيد که حراميان را تاب تحملش نماند و بندش کشيدند . 11 ارديبهشت مصادف با اول ماه مي و روز جهاني کارگر ، خيابان آزادي وزارت کار ، فرياد ما را خواهد شنيد و ثبت خواهد شد اين حق مسلم ايرانياني که چرخ صنعت و توليد و خدمات کشور را بر دوش خود حمل کرده و اگر فرصتي باشد آنرا ميچرخانند .
خواست ايجاد تشکلهاي صنفي آزاد کارگري ، حقوق متناسب با معيشت و آزادي بدون قيد و شرط همه اسراي دربند طيف کارگري ، خواست و فرياد ما خواهد بود .
اول ماه مي ، همراه با کارگران جهان ، حق اين بخش عظيم از بدنه اجتماع را مطالبه کنيم .
وعده ما ، 11 ارديبهشت ، خيابان آزادي ، وزارت کار .

۲ نظر:

  1. salam duste aziz,man weblogi daram ke khosh hal misham azash didan koni,va kheyli moshtagham ozvi az balatarin basham,amma davatname nadaram...lotfeto hich vaght faramosh nemikonam.

    پاسخحذف
  2. ایجاد تشکلهای مستقل صنفی، اتحادیه ها و سندیکاها، مهمترین و موثرترین سلاح در پیروزی جنبشهای مردمی است. قدرت این تشکلها همواره در همه جهان به اثبات رسیده است. به همین دلیل هم جمهوری اسلامی از بدو تاسیس خود اولین هدفی که جهت سرکوب مردم نشانه گرفت برچیدن این تشکلها بود و در حال حاضر فقدان این تشکلها مهمترین نقطه ضعف جنبش سبز ماست. پس لازم است که بخش مهمی از توان و فعالیت خود را متوجه این وظیفه مهم و کلیدی بنمائیم . جرم بزرگ اسانلو و همرزمانش هم ایجاد و رهبری شایسته یکی از مهمترین این تشکل هاست. درود بر او و همه مبارزان راه آزادی و دموکراسی!!

    پاسخحذف