LATEST:

Grab the widget  IWeb Gator

۱۳۸۹ فروردین ۲۰, جمعه

تسخير صدا و سيما و ترکوندن بيت را فعلا بيخيال شويم و روي روز هاي کارگر و معلم برنامه ريزي کنيم

يازدهم و دوازدهم ارديبهشت ، دو روز بسيار حياتي و مهم است براي يار گيري بيشتر . روزهاي کارگر و معلم ، روزهايي هستند که جنبش ميتواند با حمايت از بدنه اجتماعي خود و پرداختن به مطالبات اقتصادي ، اجتماعي و سياسي بخش بزرگي از طبقه زحمت کش و حقوق بگير کشور ، برادري خود را ثابت کند .
به روزش ، به وقتش ميرويم و ميترکونيم ، امروز اما بايد بذر بکاريم . بذر اتحاد و همدلي . بايد يار گيري کنيم و بايد به يکديگر ثابت نماييم که ما ، همه با هم هستيم .

۹ نظر:

  1. نیمای عزیز، پیشنهادی دارم که شاید ارزش شنیدن داشته باشد: "هدیه های سبز، کمپین حمایتی جنبش سبز از معلمان و کارگران" کافیست که اعضاء جنبش سبز، در این روزها با هدایای سبز( یک شاخه گل با یک روبان سبز) از معلمان و کارگران قدردانی کنند

    پاسخحذف
  2. این نظر میثم پیشنهاد خوبیه
    می تونیم روش کار کنیم در یک کمپین

    http://balatarin.com/permlink/2010/4/9/2007215

    پاسخحذف
  3. چه کسی بهتر از عوامل وزارت اطلاعات و امنیت جمهوری اسلامی میتونه مردم رو با این الفاظ زیبا و بهاری بکشه به سویی که خودش میخواد و به مرور ازون فشاری که مردم قرقیزستان آوردن و تونستن رژیم دیکتاتوری شونو ظرف کمتر از یک روز سرنگون کنن کم میکنه و هر یک ماه ده نفر هم از حرکت بکشن کنار خودش کلیه!؟ دوست عزیز هر کی هستی بهتره یه واقعیت رو بدونی و اون اینکه هرگز فکر نکن که مخاطبت گوشاش مخملی و درازه!

    پاسخحذف
  4. درسته باید بریزیم تو خیابون ها این کارا فایده نداره باید ده روز تو خیابون بمونیم این جوری می تونیم پیروز بسیم ما هم که در ایران نیستیم شما را یاری خواهیم کرد

    پاسخحذف
  5. maahaa ke kharej az keshvar hastim kheyli raahat migim berizim tooye khiaaboon ,,,, aghaye azizi ke migi 10 rooz berizim tooye khiaaboon ,, agar momkene 10 roo faghat biaa tooye tehroon taa befahmi ke in harf che ma'ni mide !!!

    پاسخحذف
  6. nima jan azizam shomaha bi khoshoonat va ba khoshoonat bazande hastin. golo bolboletam be khatere ine ke vojoodesho nadari ke biay tu khiaboon azizam az solh talabit nist.

    پاسخحذف
  7. همه بايد بيان تو خيابون ترس هم نداره.
    تصادفات ماهي 2000 نفر رو مي كشه. جنبش تا الان 100 نفر كشته داده.
    پس حضور در خيابانها خطرناك نيست.
    زندگي تحت اين حكومته كه خطرناكه

    پاسخحذف
  8. بادرود فروان بر شما با اندیشه اگاهانه
    در این جنبش همگانی معلمان تا کنون اگر پیشتاز نبوده اند میتوان گفت در نخست همگام بوده اند. اینرا میتوان از تعداد شهدا و دربندان معلمان و اساتید دانشگاه در این جنبش دید. کارگران و کشاورزان تحت استثمار این نظام سرمایه حاکم،"حجتیه" این لژ فراماسیون جهانی ، به استاد اعظمی مصباح یزدی کنترل شده اند. این طبقه از هموطنان مظلوم ما از صبح تا شب در گرو یک لقمه نان و دارو برای فردای خود و خانواده خود، فرصت اندیشیدن از انها گرفته شده.و نظام برای دادن یک خیرات سری، از انها و فرزندانشان برای جلوگیری از پیروزی جنبش بهره گیری میکند. وظیفه روشن اندیشان این جنبش است با مطانت در روشنگری این هموطنان که نان و زندگی روزمره ما را مهیا میکنند، کمر همت گزارده و دین خود را ادا کنند.
    با سپاس
    مزدک

    پاسخحذف
  9. سلام نیما جان.من همیشه کامنتهات رو تا جائی که وقت داشته باشم در بالاترین میخونم و خیلی خیلی خوشحالم که 2باره برگشتی به بالاترین چون یه لینکی ازت دیدم که گفته بودی که دیگه خسته شدی.... کم نیار ایرانی , کم نیار که دشمن خوشحال میشه...شعار نویسی خیلی به مردم روحیه میده.اگه شعارهای روی دیوارها در مورد کارگران و معلمها باشه و حمایت جنبش سبز از اونها رو بیان کنه بنظرم تاثیرگذار هست

    پاسخحذف