LATEST:

Grab the widget  IWeb Gator

۱۳۸۹ فروردین ۱۵, یکشنبه

مبادا روزمره گي و غم نان ببلعد ما را . به فاشيست مجال بازيابي ندهيم .

اينک سالي ديگر شروع شده است و سر بالايي نفس گير روزمره گي ، ما را ميخواند تا ببلعدمان و در دامن عادت و يکنواختي بيفتيم . بايد هشيار و دورانديش باشيم که اين حاکمان جائر ، اندکي که مجال يابند ، خود را بازيابي خواهند نمود و آنزمان ، هزينه براندازي آنان بسيار بالا خواهد رفت .
آن داغي روزها و ماههاي پس از تقلب بزرگ ، يک پختگي براي ما به ارمغان آورده و ديگر غممان نيست که سرد شود . ما که ديگر خام نخواهيم شد .
بايد از همين امروز شروع کنيم ادامه مسيري را که تا ديروز آمده ايم . وقفه اي نبايد بيفتد . خون بچه هايي که بر خيابان ريخته هنوز خشک نشده است . جاي دستبند بر اسيران به مرخصي آمده ما هنوز بر دستانشان کبود است و بسياري از بهترين فرزندان وطن که مقاومت کرده اند ، هنوز دربند رژيمند .
از همه مهمتر ، مام ميهن است که پاي در بند دارد و نفس به سختي ميکشد در خفقان نظام ولايت فقيه .
هيچ کدام را به قدر لحظه اي از ياد نبريم و به اين حراميان ، مجال بازيابي را اهدا نکنيم .
همين الان بايد شروع کرد . با همکارت در ميز کناري قرار بحث بگذار . در مسير مترو و اتوبوس ، فرياد حق خواهي سر بده . با نمادهاي سبزت ، زنده بودن جنبش را به من نويد بده و بياموز و بياموزان راههاي مبارزه را با استبداد را .
ما هنوز زنده ايم و تا ما زنده باشيم ، خيزش آزاديخواهانه ايران زنده خواهد بود . تنها ترس ، از مرگ جنبش نيست که آن را محال ميدانم . تنها ترس از روزمره گي است و عادت . عادت به بوي گند . بوي گند فاشيسم . مباد چنين  . و  چون پنجره ها را بگشاييم ، نسيم آزادي ، بوي بهار را برايمان به ارمغان خواهد آورد . بهار واقعي را . بهار آزادي را .

۳ نظر:

  1. جنبش سبز ما جنبشی زنده و پیروز است و مانند هر جنبش مردمی و آزادیخواهانه مسیر خاص خود را در سایه تلاشهای مداوم ما طی خواهد کرد. به هر برگی کش بخاک افتد هزاران سرو چمن روید، نخشکد آن شاخه سرسبز که آب از خون شهیدان خورد!

    پاسخحذف
  2. یاد آوری و تاکید مبادا روزمره گي و غم نان ببلعد ما را . به فاشيست مجال بازيابي ندهيم .بسیار ارزنده است.
    پیشنهاد میکنم این یاداوری را همواره ادامه دهیم و آنرا پا راه کار های عملی که این حکومت فاشیستی را به زانودربیاورد را در سرفصل کار همگی قرار دهیم تجارب و عملکرد های خود را تحلیل کنیم و اشتباه های خود را اصلاح کنیم علاوه بر معرفی مطالب مرتبط و تجربه های مبارزات دیگرملل را مطاله کنیم در اختیار همگی قرار دهیم ، آنها را از فعل بعمل دربیاوریم . جنبش سبز ما در منطق خاور میانه منشا اثرات مفیدی برای مصر ، عراق ،افغانستان، ترکیه شده است این مطلب را برای ملت خود بشکافیم و ترس و کم کاری را در این مورد از بین ببریم و افراد نان به نرخ روز خور را افشا کنیم.

    پاسخحذف
  3. گرفتاری آنهائی هستند که چه در ایران و چه در خارج سربازان نقاب زده امام زمان! هستند و با انواع ترفند های بظاهر دلسوزانه نقش ترکز خیزش را بعهده دارند. هنوز به ولایت فقیه که هرجه می کشیم از اوست اعتقاد دارند و هدف نهائیشان حفظ رژیم است با کلاه شرعی.
    این ها را عوامل آشکار و نهان سه تفنگدار ( روسیه - چین - اسرائیل ) چون شیشه در بغل سنگ نگهداشته اند

    پاسخحذف