LATEST:

Grab the widget  IWeb Gator

۱۳۸۹ فروردین ۱۳, جمعه

در اثبات پيروزي سيزده بدر همين بس که سيد علي جرات نکرد فتوي دهد

چقدر زبون شده است اين فرد . نميتوانم بگويم مرد که مردي را شايسته آنان نباشد که بر ضحاکي دوران شهره اند . چقدر زبون شده است اين فرد که وقتي فتوايي ميدهد بر غير شرعي و غير و عقلي بودن يک موضوع ، هم آن ميشود موضوع داغ اجتماع در مخالفت ورزيدن با او .
ياد آن ايام را ميکند که فتوايي ميداد يک روحاني بر تحريم تنباکو و قليان از پيش شاه بر ميچيدند زنان حرمسرا به عشق گفتار مرجع تقليدشان . ياد آن ايام را ميکند که وقتي يک مرجع روحاني پيامي ميفرستاد ، بر نواري کهنه تکثير ميشد و ملتي با گوش جان مينوشيدند آن خطبه و پيام را .
ايام چنان چرخيده است به همت معيوب سيد علي ، که به پشم حلاجان هم محاسبه نميشود خطبه و فتوي و حکمش و جز به زر و زور نميتوان مخاطبي برايش چيد در عرصه بيان .
بر روزي ملي فتوايي داد و چون سنگي بر يخ ، نايستاد و لغزيد و صداي افتادنش چون تشتي که از بام مي افتد ، پيش از همه گوش خودش را آزارد و بر روز ملي ديگر ، به بغض سکوت کرد . همين بغض و همين سکوت ، نشان از قهر ملتي دارد که پايان ديکتاتور بزرگ را نزديک و نزديک و نزديک ميداند .

۲ نظر:

  1. خبر فوري :
    شوراي تامين استان تهران کليه جشن هاي بوستان هاي شهر تهران در روز سيزدهم فروردين را لغو کرد.
    شهرداري تهران که همه ساله در روز سيزدهم فروردين ماه - سيزده بدر - اقدام به گزاري برنامه هاي مختلفي در قالب جشن - ايستگاه هاي فرهنگي و تفريحي و ... در بوستان هاي بزرگ شهري مي کرد ، امسال نيز در نظر داشت که در بيش از 100 بوستان بزرگ شهر تهران جشن هاي مختلفي را براي شهروندان تهراني برگزار کند که طي روزهاي گذشته اطلاع رساني هاي مختلفي نيز در اين زمينه انجام داده بود.
    لذا در آخرين ساعات روز 12 فروردين با ابلاغ لغو اين جشن ها ، استيج هاي اجراي برنامه در بوستان ها به يکباره جمع آوري شدند.
    شنيده هاي ما حاکي از پيش بيني شوراي تامين به بروز درگيري در اين روز بوده است

    پاسخحذف
  2. http://www.tehransama.ir/NewsDetail.aspx?NewsID=925677
    پس تا فردا صبح و نهايتا عصر صبر مي کنيم تا ببينيم جشني در پارکها برگزار مي شود يا خير !
    چون توي اين خبر اومده که در اکثر پارکها جشن قراره که برگزار شود.

    پاسخحذف