LATEST:

Grab the widget  IWeb Gator

۱۳۸۸ دی ۹, چهارشنبه

شعار علنی مرگ بر موسوی در تجمع حکومتی . هشیار و آماده باشیم .

در پخش مستقیم خیمه شب بازی حکومتی ، شعار علنی مرگ داده میشود . هشیار و آماده باشیم . حرامیان باید بفهمند هزینه هر عملی بر علیه رهبران جنبش سبز ، بسیار بالا است .

۵ نظر:

  1. مگر شما شعار مرگ بر ... ، رهبر و سران نظام و بی حرمتی به ائمه اطهار را سرندادید که منتظر چیز دیگری هستید. همین که هست می خواهید بخواهید نمی خواهید خفه شوید و سرجایتان بنشینید

    پاسخحذف
  2. امروز جمعیت بزرگی از عربهای عراقی و لبنانی در میان جمعیت حاضر در میدان انقلاب دیده می شدند. زنانی که نمی‌دانستند روسری را چگونه بگذارند و موهاشان بیرون بود لبنانی بودند. یک لبنانی هم نوحه خوان جمعیت شد ک به عربی می خواند. شمار بسیاری عکس حسین نصر الله در دست لبنانیهای حاضر در جمعیت بود

    پاسخحذف
  3. با سلام
    این اولین بار نیست . ضرغامی و بیت رهبری مستاصل به این نتیجه خاص رسیده اند و دیروز هم توسط اژه ای، متجاوز آدمکش این شعار را از تلویزیون پخش کردند.
    بیخود نیست که برادران لاریجانی قاط زده اند. بیخود نیست امثال محسن رضایی همه آمارهای نکبت را فراموش کرده و به پرت و پلاگویی افتاده. ملت در روز 13 آبان، 16 آذر ، تاسوعا و خصوصا عاشورا کاری کرد کارستان و مستقیم زد به ریشه فساد در کشور یعنی خود خامنه ای .
    مرگ بر یزید و مرگ بر خامنه ای ها در قالب شعارهای اصیل ملی مذهبی و انقلاب 57 اونجاهاشونو بدجوری سوزونده غافل از اینکه سبوی رهبری شکسته و پیمانه اش ریخته شده است.

    در این روزهای بعد عاشورا تمام سعی آنها با نبش قبر گزینشی کلام امام خمینی و مونتاژ فیلمهای قدیم و جدید این بوده که وصله های وابستگی به خارج و منافق بودن و ... موسوی و کروبی و خیل عظیم مردم را مطرح کنند تا به آن بهانه بین امام و یاران امام فاصله بندازند و بعد بتوانند آنها را کم هزینه تر از دور خارج کنند.
    کم هزینه از این لحاظ که سوابق اسلامیت، انقلابی گری و سلامت مالی و توانایی علمی عمده زندانیان حجت الاسلام خامنه ای از ایشان و حاکمان فعلی در بیت رهبری و دولت روشنتر است!!

    امام بارها بخاطر موسوی خامنه ای را ضایع کرد. امام بارها از کیفیت و کارایی صانعی ذکر به میان آورده و در مقابل تیم شورای نگهبان کسانی مثل جنتی و یزدی را سوسک کرده است. پس حتما کار دروغ سازی ضرغامی خیلی با دشواری مواجه است.

    بهر حال همین حالا کم نیستند کسانی که خود یا بچه هایشان در نمایش دولتی برای حمایت از امام حسین و عاشورا حضور دارند که مجبور بوده اند(هر مدرسه ای باید دو تا اتوبوس پر بفرسته میدون انقلاب - ناهار و حقوق و ... هم سرجاش و اصلا مهم نبوده طرف معلمه یا دانش آموز یا اولیا!!) و اگه فردا جنبش سبز اعلام همایش کنه با جون ودل میایند و از شهادت و تهدیدات ولی فقیه جائر قاتل نمی ترسند و بیت خراب خامنه ای از همین میترسد.
    تو رودربایستی انداختن افراد، متلک به هاشمی و مراجعی که حرف دل آنها را تکرار نمی کنند و مصاحبه های صبح تا شام افرادی که ذینفعند و میترسند جنبش سبز هم یک خلخالی دیگر داشته باشه بیمورد نیست!!
    مانده اند چه کنند احمدی مقدم و دادستان وعده های برخورد سخت میدهند چون به این نتیجه رسیده اند که بالاتر از سیاهی رنگی نیست، باید منتظر ماند و دید دلنگرانی آنها از همراهی نظامیان با جنبش سبز چقدر بجاست.؟ بهرحال آنقدر نگران هستند که اوباشهایشان را فرستادند جلوی منازل مراجع و ترساندنشان تا کلامی در حمایت از حجت الاسلام خامنه ای بگویند. جالب آنکه بیشترشان بجای حمایت از رهبر بی درایت نادان از عاشورا و حداکثر اصل ولایت فقیه حمایت کردند(البته شرطهایشان را هم به رهبر تحمیل میکنند).
    یقینا به گوش علما هم رسیده است که بسیاری از بانوان سبز چادری و محجبه تر از حامیان رهبر بوده اند و بسیاری نیز از مردان نیز رزمندگان و جانبازان جنگ و بسیجیان اصیلی بوده اند که به پرداخت های خامنه ای و قراردادهای سپاه آلوده نشده اند و از اینروست که صداوسیمای دولتی حتی اگر بتواند بعضی از عوام با دروغسازی گولمالی کند نمی تواند این افراد را خیلی خام کند.

    امیدوارم رهبر متکبر در پیشگاه خدا و ملت توبه کند. از فضولی و جنگ افروزی در کشورهای دیگر دست بردارد. کوتوله های ذاتی مثل تیم احمدی نژاد را بر ملت و نخبگانش تحمیل نکند. ثروت کشور را خرج ساخت بمب اتم نکند و برود درسش را ادامه دهد شاید آیت الله هم شد! رسانه ها را آزاد کند و قاتلان و متجاوزان را هرجند از بیتش باشند به دادگاه عادله بفرستد. از دین استفاده ابزاری نکند و به امثال ضرغامی یاد بدهد که بابا مردم عوام هم بیشتر از مدیران رادیو تلویزیون میفهمند و این کارناوال سازی از روز عاشورا را کنار بگذارد.

    آخر اینکه ما صبرمان زیاد است و تو بازی شما شرکت نمی کنیم ما در این شش ماه مردم کل کشور را آگاه و آگاهتر کرده ایم و با دستگیری موسوی و کروبی و تعطیلی روزنامه ها از پا نمی نشینیم. از مدارس بپرسید ببینید حالا بچه ها هم میدانند شما چه جنایتهایی کرده اید، حالا بچه ها هم میفهمند وقتی تلویزیون میگه "به عاشورا توهین شده" منظور اینه که مردم شعارداده اند "خامنه ای قاتله". یا اینکه "جنبش سبز از خارج دستور میگیره" بدین معنی است که ملت گفته اند "ما اهل کوفه نیستیم پشت یزید بایستیم"!!

    پاسخحذف
  4. سلام، دیدی که برای تقویت روانی خودشان بودکه تیرشان به سنگ خورد. اگر جمعیت خودشان را با جمعیت معترضین مقایسه کنند- که حتما می کنند- آن وقت تضعیف روحیه شان بیشتر می شود. تهدید ها هم جز آنچه در گذشته کرده اند نیست. تا بحال صد نفر را کشته اند، چند هزار نفر را در زندان نگه داشته اند. و نتیجه؟ گسترش اعتراض ها و جدی تر شدن شعار ها. آن ها تمام زورشان را زده اند و تمام کارهایی که شاید مردم را می ترساند انجام داده اند، اما مردم نه تنها نترسیدند که بر حقانیت خودشان واقف تر شدند و گام هایشان استوارتر و بلند تر.

    پاسخحذف
  5. بد بخت
    دلم براتون خیلی میسوزه
    از خواب بیدار شین احمقا

    پاسخحذف