LATEST:

Grab the widget  IWeb Gator

۱۳۸۸ دی ۱۴, دوشنبه

امسال 22 بهمن از یوم الله تبدیل میشود به روز مردم .

۲۲ بهمن یادآور آغاز رسمی نظامی است که در طی سی و یک سال عمر خود ، ثابت کرد که نه جمهوری است و نه اسلامی . ثابت کرد که واژه جمهوری اسلامی ، پارادوکسی است که از بنیان غلط است . جمهوری ، مشروعیت خود را از مردم میگیرد و اسلامی آن که به ولایت فقیه آویزان است ، مشروعیت را از خود الله میخواهد و بر این باور است که مجلش خبرگان ، ولی فقیه را کشف میکند و نه انتخاب . سی و یک سال است که این روز را به یوم الله تعبیر کرده اند . مشروعیتی که هدیه خود الله است . امسال اما سال دیگریست . امسال به سمت ۲۲ بهمنی میرویم که میخواهد مشروعیتش را از مردم بگیرد . مردمی که در یک کلام ، چیز دیگری میخواهند . حرف دیگری دارند و با حضور خود میخواهند حرفشان را به زبان حال فریاد کنند . خواسته روشن است . جمهوری بدون هیچ پسوند دینی و عقیدتی . جمهوری . جمهوری ایران .

۳ نظر:

  1. بنده مسلمان هستم و به اسلام معتقد اما اگر قرار است که زمامداران یک جامعه اسلامی این درندگان ویا امثالهم باشند برای حفظ خود اسلام هم که شده باید دین از سیاست جدا باشد تا زمان ظهور امام معصوم.
    نابود باد رژیم اشغالگر ایران

    پاسخحذف
  2. سلام، پیشنهاد می کنم برای آگاهی مردم شهرهای کوچک و کاهش تبلیغات حکومت، تظاهرات مردم تهران و اصفهان در روزهای عاشورا و تاسوعا روی سی دی تکثیر و برای دوستان و آشنایان فرستاده شوند. هر چه کار تبلیغی و آگاه کردن انجام شود، روز شادی ملت زودتر خواهد رسید.

    پاسخحذف
  3. به امید خدا پیروزی مال ملت سبز ایران هستش.
    22 بمهن روز پیروزی حق بر باطل.

    پاسخحذف