LATEST:

Grab the widget  IWeb Gator

۱۳۸۸ دی ۱۸, جمعه

سوء قصد به شیخ شچاع را جدی بگیریم . جنبش ، سازماندهی میخواهد .

شعار بسیار داده ایم . من مجید توکلی هستم . من یک محاربم . من رهبر جنبش هستم و . . .
فرض کنیم که این سوءقصد به نتیجه میرسید . فرض کنیم که فردا صبح با حکم محاربه و اعدام عزیزان دربندمان مواجه شویم . فرض کنیم که این رژیم در حال فرو پاشی حرکات ابلهانه بیشتری را برای یک روز بیشتر ماندن مرتکب شود . آیا باز هم به نوشتن و لینک کردن شعارهایی آنچنان و اینچنین بسنده خواهیم کرد ؟ به راستی آیا تنها با این شعارها میتوان یک نظام خون خوار و سفاک را به زانو در آورد ؟
اینها شعار است و گرچه برآمده از شعور و خرد جمعی میباشد اما قابلیتش در حد یک شعار حماسی ، تهییج کننده و تداوم بخش است و به تنهایی جوابگوی مسیر حرکت نیست . هر حرکت و نیروی جمعی ، نیازمند سازماندهی و تفکیک کارهای ستادی و صفی است .
کار تشکیلاتی ، نیاز به تشکل دارد و در غیر اینصورت ، بسیاری از توان و پتانسیل حرکتی خود را از دست خواهد داد .
سوء قصد به شیخ شجاع و تهدیدات چپ و راست و دستگیریهای پی در پی ، لزوم ایجاد تشکلی توانمند و در خور ملت بزرگ ایران را تشدید و تاکید میکند . باید هر چه سریعتر ، با حفظ شعار هر شهروند یک رهبر ، به سازماندهی و ترسیم روشن خط و خطوط پرداخت . از دوستان عزیز تقاضامیکنم در این راستا ، راهکارهای پیشنهادی خود را ارایه و در همین فضای سایبر به بحث بگذاریم .

۵ نظر:

  1. سلام
    منو از بالاترین حذف کردند، لطفا اطلاع رسانی کنید:
    نامه آيت الله پسنديده برادر امام خمينی به وی در تاريخ ۱۵ مرداد ۱۳۶۲
    http://free-index.blogspot.com/2010/01/blog-post.html

    پاسخحذف
  2. راستش با نظرت موافقم ..بهتر است ابتدا از راههای کم هزینه شروع کرد مثلا تحریم کالا ..چرا که اکثر کسانی که الان با ا.ن هستند بخاطر جیبشان است وقتی جیبشان را خالی کنیم خود بخود بی درد سر میروند ..برای اینکار باید لیستی تهیه کرد از کالاهای عمد های که توسط اشخاص کلیدی وارد میشود ..ویا سودی در ان دارند ..این لیست بهتر است در ابتدا محدود باشد ..وحتی شاید بهتر باشد بایک قلم یا دوقلم بطور گسترده شروع کنیم ..وخوب اطلاع رسانی کنیم تا ببینیم تا چه حد جواب میده ..بعد با لیست بزرگتری ادامه دهیم

    پاسخحذف
  3. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  4. khahesh mikonam ajaleh nakonid,
    motavajeh bashid tanha rahi ke in hokumat barash mundeh piruzi az tarigh e be khoshunat keshundan hast
    ab be asiab e unha narizid,
    motmaen bashid jonbesh kar e khodesh ro mikonad

    پاسخحذف
  5. سلام دوست عزیز از این مطلب اگه خوشت اومد بفرست بالاترین
    http://foreversabz.wordpress.com/

    پاسخحذف