LATEST:

Grab the widget  IWeb Gator

۱۳۸۸ دی ۲۲, سه‌شنبه

حکومتی که میکشد و از مقتولش به نفع خود شهید میسازد . جنبش سبز عکس العمل نشان دهد .

باید با یک تجمع آرام ، ضمن تاکید بر مبارزه بدون خشونت ، دسیسه رژیم را خنثی کنیم . باید به همه ایرانیان و جهانیان بفهمانیم که این ترور توسط خود رژیم صورت گرفته است و استاد عزیزمان ، فدای بازی خشونت طلبانه حکومت اشغال گر ایران شده است . نگذاریم از خون این بزرگوار کوچکترین بهره سیاسی ببرند .
با حضور معترضانه بر علیه نفس خشونت ، این توطئه حرامیان حکومت را نیز بی اثر کنیم .

۲ نظر:

  1. من نمی تونم توی بالاترین مطلب بزارم. میشه شما لطف کنیداین سوال رو بزارید.
    بمبی که منفجر شده چطور به سرعت فهمیدند که کنترل از راه دور بوده؟ شاید بمب ساعتی بوده و یا به شکلی دیگه. مگر اینکه خودشون داشتن کنترلش میکردند که با این سرعت و قاطعیت گفتند که کنترل از راه دور بوده.

    پاسخحذف
  2. من ساکن دو کوچه بالاتر از محل حادثه هستم و دیروز (یک روز قبل از حادثه ) وقتی صبح با ماشین از پارکینگ خواستم بیرون بیام دیدم که یک ماشین پژو 405 مشکی در حال عبور بود از کوچه و 4 سرنشین که همه جوان و ریش داشتن و پیراهن ساده مردانه داشتند داخل خودرو بودند و میشه گفت شبیه بسیجی ها بود و از حرکت آهسته شان معلوم بود که در حال پرسه زن اون اطراف بودند ودر یک لحظه به خروجی یکی از کوچه ها در حال حرکت نگاه میکردند . وقتی دیدند که من توجه ام به آنها جلب شده سرعت خودرو را زیاد کردند و با سرعت از جلوی من عبور کردند.
    نمی دونم !!!
    ولی به فکر من بعد از شنیدن داستان انفجار امروز رسید که ممکنه اون 4 نفر بیربط به این حادثه نباشند.

    پاسخحذف