LATEST:

Grab the widget  IWeb Gator

۱۳۸۸ بهمن ۵, دوشنبه

پوست خربزه ای که کروبی زیر پای آقایان انداخته - جنبش در انتظار پیام تصویری شیخ شجاع

فارس از تنفیذ رهبرش آنچنان به وجد نیامد که از یک جمله حساب شده شیخ شجاع ، ذوق زده شده است . شادی زائد الوصف کودتاچیان و حامیان آنان به زودی به غمی وحشتناک تبدیل خواهد شد . شیخ شجاع انتخابات را سراسر تقلب میداند و دولت برآمده از تقلب را نیز فاقد مشروعیت و مقبولیت . رهبری را که بدون مقام معظم خواندنش ، زید آبادی را به شدیدترین مجازات محکوم کرده ، آقای خامنه ای خوانده است و بسیار روشن عامل اصلی کودتا را به مردم معرفی نموده است . در آستانه روزهای تعیین کننده ای هستیم که گذر از آنها ، کابوس رژیم و در راس آنها ، همان به اصطلاح آقای خامنه ای است . با روحیه ای مضاعف و با دلی امیدوار به صحنه میاییم و پایه های سست و لرزان نظام ولایت فقیه را به نابودی کامل نزدیک خواهیم کرد . جنبش سبز ، برآمده از شعور و خرد ملتی آزادیخواه است و همراهان این ملت نیز دل در گرو آزادی ایران دارند . نه آقای کروبی و نه آقای موسوی ، قدمی پس ننشسته اند و بدین وسیله ضمن اعلام حمایت مجدد از ایشان ، از هر دو بزرگوار میخواهیم برای تنویر افکار عمومی و شکست دسیسه های نفاق افکنانه آنان ، طی پیامی تصویری ، ارادت و همراهی خود را به ملت آزاداندیش ، دلیر و فهیم ایران ، تکرار و خوابهای بی بنیاد این جاهلان را به روشنی به کابوسی ابدی تبدیل کنند .

۴ نظر:

  1. چرا خود را فریب می دهید شیخ شجاع اصلاحات در حقیقت زیر پای شما پوست هندوانه گذاشته و برخلاف نظر شما با رهبر برسر حکومت احمدی نژاد معامله و ساخت و پاخت کرده است. این همان کاری است که او در زمان ریاست مجلس خود با نمایندگانی که مایل به اعتراض و خروج از مجلس بودند هم انجام داد

    پاسخحذف
  2. آقایان و خانم ها ها لطفا احساساتی نشوید و شلوغش نکنید. یک کم صبر و یه کم عقل به خرج بدید مثل همیشه ایرانی ها به دنبال هر بادی راه نیفتید تا به یه آینده مطمئن برسیم. خبر ها رو هم از فارس نیوز نخونید.

    کروبی گفته: احمدی نژاد رئیس دولت نظام است. این جمله خبری است. اگر دروغ است، شما بفرمایید که چرا و لطفا بفرمایید رئیس دولت در نظام آقای خامنه ای چه کسی است، اگر احمدی- نژاد نیست. البته "رئیس دولت نظام" با رئیس جمهور قانونی (مهنس موسوی) متفاوت است. البته فارس نیوز طبق معمول دروغ نوشته.

    مثلا، اردشیر زاهدی رئیس دولت شاهنشاهی بود (شما می گید نبود؟‌پس کی وزیر را رو انتخاب می کرد؟)، ولی نخستوزیر قانونی نبود چون با کودتا به سر کار آمده بود.



    کروبی از رئیس جمهور و مقام معظم حرفی نزده. ما قبول داریم و به رسمیت می شناسیم هم نگفته. هر چند به رسمیت می شناسیم رو مثل اینکه حسین کروبی گفته، ولی این به همون معنی اینکه دولت کار ها دستشه و مسووله باید گرفته بشه، که موسوی هم گفته بود.

    البته من خودم به آقایان کروبی و موسوی انتقاد دارم که شفاف سازی نمی کنن و رسما خامنه ای رو (در چهار چوب همون قانون اساسی که بهش اعتقاد دارن) نالایق و مسوول معرفی نمی کنن. باید صریحا هم اعلام کنن که در چهار چوب اون قانون اختیاراتی بیشتر از قانون اساسی برای ولی فقیه قائل نیستن و بیش از اون دیکتاتوری است. اصل ۵۷ هم عقلا خیلی گفتن به معنی اختیارات حکومت در کله نه اختیارات یک شخص. شعر خونی های یزدی ها و جنتی رو هم راجع به کشف رهبر به توسط خبرگان و لزوم اطاعت امر هر وقت آقا مثلا گفت "بچه بشین" باید هر چه سریعتر رسما محکوم کنن چون تنها به معنی اعتقاد به امام ۱۳ ام و خروج از مذهب تشیع است.

    پاسخحذف
  3. ma hanuz sare salamate aghliye karubi motmaen nistim
    kur ast asa keshe kure degar bovad

    پاسخحذف
  4. درست است، اين زمانه، واين زيست، واين آدميزاد، ما را طوري بار مي‌آورند که هرگز نتوانيم فعلهاي يکرو و خالصي براي بيان کارهايمان به کار ببريم. به ما، راضي نيستم، و راضي هستم، ياد نمي‌دهند. به ما، ناراضي نيستم، ياد مي‌دهند که معني آن راضي نيستم، است.
    فرار از اين زبان بازاري و موذي و پليد يا جنگيدن با آن اصلا آسان نيست. ولي اگر تسليم اين زبان باشيم ديگر هيچيم. بنابراين به تو توصيه مي‌کنم جغرافيايي را بخواه وآرزو کن که در آن بي هيچ سعي و قصد قبلي، با کلمات شسته و تيز، بتواني راضي بودن و راضي نبودن را بگويي و بنويسي.

    پاسخحذف