LATEST:

Grab the widget  IWeb Gator

۱۳۸۸ دی ۲۷, یکشنبه

خامنه ای عقب نشینی نکرده است و نخواهد کرد . او میداند یک قدم عقب برود ، جنبش دو قدم پیش میاید .

22 بهمن نزدیک است و یکبار دیگر ، فتنه های نظام ، در حال شکل گرفتن . اینبار سایت جرس هم گرفتار شده است گویا . چند روزی است که مقالات و مطالبی در آن درج میشود که بوی فتنه میدهد و دسیسه . یکی از این مقالات ، دعوت به راهپیمایی سکوت بود . حرکتی کاملا اشتباه که منجر به برد تبلیغاتی نظام میشود و تایید بر حضور مردم در بیعت با ولایت . نویسنده این مقاله که اتفاقا نام حسین موسوی را هم یدک میکشد ، میگوید همه با سکوت بیایند تا میدان آزادی و آنجا فریاد بزنند . امری محال که با برنامه ریزی بسیار کم هزینه و سهل برای نظام قابل دزدیده شدن است . در این خصوص ، قلمی کاملتر خواهم زد . اما مقاله امروز این سایت ، بحث عقب نشینی رهبر را مطرح میکند و اینکه در این صورت ، شعارها عقب برود و به نفی دولت کودتا محدود شود . امری محال که با چند مقاله و مصاحبه میتواند در جامعه شایعه عقب نشینی رهبر را جا بیندازد و با گذر از 22 بهمن ، سید علی ، تند تر از سابق به میدان بیاید .
باید هشیار باشیم که اولا سید علی توبه نکرده و نخواهد کرد . در ثانی ، یادمان نرود این واقعیت را که توبه گرگ ، در یک کلام ، مرگ است .
از دوستان عزیز در سایت جرس هم درخواست میکنیم که دقت بیشتری در انتخاب مقالات خود بنمایند .

۱ نظر:

  1. دوست عزیز! شما معتقد هستید که این طرح به راحتی قابل دزدیده شدن است. می‌توانم استدلال‌های شما را بدانم؟ اگه جنبش بتواند با حضور ملیونی خود میدان آزادی را پرکند و سپس با شعارهای کوبنده و نشانه‌های سبز سخنرانی رییس دولت کودتا را به گند بکشد، یک پیروزی تاریخی برای او ثبت خواهد شد. ما که به دنبال درگیری و آتش زدن نیستیم. هر کاری هم تا به حال کرده ایم، برای دفاع از خودمان بوده. البته با قسمت دوم نوشته تان کاملا موافقم. توبه گرگ مرگ است.

    پاسخحذف