LATEST:

Grab the widget  IWeb Gator

۱۳۸۸ دی ۱۹, شنبه

در حالیکه ما مشغول لینکهای شعاری هستیم ، آنها حکم میدهند ، شکنجه میکنند و به جنایاتشان ادامه میدهند .

حکم گروه اول از اسرای دربندمان را صادر کردند . بسیاری به حبس های طولانی و تبعید و محرومیت محکوم شدند . ما لینک زدیم که منهم احمد زید آبادی هستم و غیره .
خبر از شکنجه اسرای جدیدمان در بازداشتگاههای کشور بخصوص عشرت آباد میاید . میخوانیم ، آه میکشیم ، لعن و نفرین میفرستیم و گویی در انتظار اخبار بد تر هستیم .
دم به دم در حال آماده سازی فضای جامعه برای سری دوم احکام و اینبار احتمالا سنگینتر هستند . کلمه اعدام در قوه قضاییه عرف شده است . در خانه ملت از کاهش زمان صدور حکم محاربه سخن میرود و دولت هم قربانش . ما لینک میزنیم من مجید هستم . من محاربم ، من بهاییم و بسیاری دیگر .
این دوای درد نیست . باید حرکتی مصمم و جدی کرد . جنبش سازماندهی میخواهد و واکنش و برخورد قاطع با این حرکات مزبوحانه رژیم .
جنبش باید تشکیلاتی شود . جامعه آماده است و نظام مستهلک و فرسوده . با یک سازماندهی صحیح ، همه چیز ممکن است .

۳ نظر:

  1. با سلام به شما دوست عزيز
    به نظر من بايد يك شبكه فعال و مخفي تدارك ديد. در اين زمينه بچه هايي كه درس اطلاعات و تشكيلاتي خوانده اند بايد كمك كنند. از كاركنان سبز وزارت اطلاعات هم بايد كمك گرفت. نيازمند تشكيلاتي مانند "ارتش سري" هستيم. يادتان هست سريال ارتش سري كه چگونه بلژيكي ها با آلماني هاي اشغالگر مبارزه مي كردند. بايد در تشكيلات كودتا نفوذ كرد و اطلاعات آنها را بيرون آورد و افرادي را كه ظرفيت اصلاح دارند با سبزها همراه كرد و ديگران را اطلاعاتشان را به دست آورد.
    پيش به سوي تشكيل ارتش سري سبز ايران

    پاسخحذف
  2. براوو . بالاخره یک حرف درست وحسابی .دوست عزیز اینها مشغول نشستن ورمز از کارهای دولت باز کردن هستند. و از ترس حقه های کشف حجاب و اینگونهمسائل متاسفانه مهمتر از شکنجه شدن و شنیدن حکم اعدام زندانیان ماست. درحالیکه کسانی را که دستگیر میکنند همانند کشته شدگان روزهای دیگرند. امیدوارم که به امید 22 بهمن جهنمی وسبز کردن نمانند. هرروزی را میتوان برای ملت سبز کرد.

    پاسخحذف