LATEST:

Grab the widget  IWeb Gator

۱۳۸۸ اسفند ۲۶, چهارشنبه

چهارشنبه سوري سه هدف را اثبات کرد : ملي گرايي ، مشروعيت زدايي از حاکميت ، عدم توان نیروي سرکوب در صورت گستردگي

بر همه اثبات شد که ايراني ، ايراني است . براي آنچه به فرهنگ و تاريخش مربوط باشد ، از کسي رخصت نميگيرد . نمادهاي ايراني بودن را دوست دارد و اين ملت ، ملي گرايي را با خود از نسلي به نسلي انتقال خواهند داد .
بر همه اثبات شد که حکومت ملايان ديگر مشروعيت خود را به کل از دست داده است و فتوا و دستور و ريش سفيدي - تو بخوان تماميت طلبي - هيئت حاکمه ديگر بسان حنايي است که حتي ريش خود آقايان را هم رنگي نخواهد داد .
بر همه اثبات شد که نيروهاي سرکوب در بازي باز و گسترده ، کوچکترين تواني ندارند و مجبور به واگذاري کامل بازي ميباشند . آنها همه در دروازه خودي جمع ميشوند و با باز کردن بازي در کل زمين ، پاسهاي بلند و ضربات ايستگاهي ، به راحتي ميتوان در هم ريختشان .
اين سه موفقيت بزرگ ، راهکار آينده جنبش سبز خواهد بود . بايد بر خواست ملي اين مردم فهيم تلاش بيشتري کرد ، بايد مشروعيت زدايي از هيئت حاکمه را توسعه بخشيد و بايد کل کشور را تحت پوشش جنبش قرار داد تا مهار و سرکوب آن غير ممکن شود .
پيروزي بزرگ اين جشن ملي ، راهکاري بسيار موثر خواهد بود در روز طبيعت مصادف با سيزدهمين روز فروردين .
خيزش آزاديخواهي ملت ايران ، زنده و پويا است . بيش باد .

۲ نظر:

  1. khaste nabaashi aziz.......maa door oftaadea ham garmiye shomaa raa baatamaame vojood hes kardim.....va hamraahe shomaa har kaari ke tonestim kardim......

    پاسخحذف
  2. God bless Iran and Iranian people

    پاسخحذف