LATEST:

Grab the widget  IWeb Gator

۱۳۸۹ فروردین ۲, دوشنبه

توصيه حافظ بزرگ به هاشمي رفسنجاني : گره بر باد مزن گرچه بر مراد وزد

پس از برادر خانم مرعشي ، اينبار نوبت به فرزند خانم هاشمي رسيد . زنگهايي که براي خاندان هاشمي به صدا درمياد ، شايد نشانه اي و عبرتي باشد بر اين کهنه سياست ورز نظام که حساب خود و خانواده اش را يکبار براي هميشه و شفاف و روشن ، با سيد علي آقا و دار و دسته اش روشن کند .
پيوستن علني به مردم ، از مهدي کروبي ، شيخي شجاع ساخت و از نخست وزير دهه شصت ، مردي فرزانه چون مير حسين موسوي . و گره بر باد زدن ، از هاشمي که رکني از ارکان اين نظام است ، چوبي دو سر طلا پديد آورده که نه بر بازداشت نوه اش دلي از ملت به لرز ميايد و نه بر پيامهاي مهرآميزش به معشوق ( سيد علي ) ، مهري در دل نمرود زمان ميندازد .
شايد وقت آن رسيده باشد که از موج بازي و باد سواري پياده شود اين کهنه سياس و به مردمي بپيوندد که راز جاودانگي ميدانند و مهر آخر دفتر تاريخ را ميزنند .
شايد هنوز هم دير نباشد براي همراهي و شايد هنوز هم راه باشد براي نامي نيک را رقم زدن بر کارنامه اي که چندان درخشان نيست .

۳ نظر:

  1. be nazar man hozor hashemi dar hamin positionash tavanesteh be inha befahmanad keh dast be tarkib badaneh jonbesh nazanand;

    پاسخحذف
  2. هاشمی مرد سياسته ، مطمئن باش داره کارشو درست انجام ميده ، اگه هاشمی به اين حرفا گوش ميداد که الان اينطوری بهش فشار نمی آوردن ، به نظر شماها هاشمی دل به باد گره زده ، اگه زده بود که اينا اينطوری نميکردن ، هاشمی داره ميآنه رو ميگيره که اين خوبه و باعث تنوع جريانات منتقد ميشه

    پاسخحذف
  3. سیاست یعنی دروغ ؟ سیاست یعنی تزویر و حقارت؟ سیاست آقای هاشمی‌ در راه آستقرار حکومت ال هاشمی‌ به پادشاهی اکبر شاه می‌باشد و گرنه ایشان بفکر ایران و ایرانی‌ نیست. فرنموش نکنید این کسی‌ است که با دروغ خامنه iی را در مقام رهبری نشاند. چند هزار ساله دیگه باید بگذرد که ملت ایران بفهمد تمام نگون بختی ما از اسلام به نمایندگی همین اخوندهای خیانت گر و جنایت گر می‌باشد. هر دردی درمان دآرد بجز درد حماقت.

    پاسخحذف