LATEST:

Grab the widget  IWeb Gator

۱۳۸۹ فروردین ۷, شنبه

بالاترين بر شانه کاربرانش به بالاترين افقها مينگرد . هم ما قدر اين رسانه را بدانيم و هم بالاترين قدر کاربرانش را .

بسيار سعي کردم در اين چند روزه از فضاي مسوم به وجود آمده بين کاربران پرهيز کنم . امروز اما دانستم که کاربري چندي از همراهان ما موقتا مسدود شده است و سکوت ديگر جايز نيست .  انرژي روزانه هر يک از ما کاربران از مجموع فعاليت فرديمان حاصل ميشود و انرژي رسانه اي بالاترين از مجموع فعاليت همه ما .
حيف است که قدر يکديگر را ندانيم و به موضوعي اين چنين حقير ، حرمت رسانه و کاربرانش را به خطر اندازيم .
به عنوان يک عضو کوچک اين مجموعه بزرگ ، از مديران بالاترين در خواست تعامل بيشتر با سرمايه اصلي خود يعني کاربران و از همراهان خودم نيز تقاضاي تعقل بيشتر در شناخت زمان و حساسيت بالا بردن توان اين رسانه را دارم .
احترام امامزاده را متولي آن نگاه ميدارد و ما متوليان اين بالاترين رسانه حال حاضر ايرانيم .
شناختي از آقاي يحيي نژاد ندارم اما باور دارم صاحب و مدير چنين سايتي آنقدر تدبير خواهد داشت که با برخورد قهري با سرمايه اصلي خود ، حکايت کسي را نيابد که بر شاخ بود و بن ميبريد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر