LATEST:

Grab the widget  IWeb Gator

۱۳۸۹ فروردین ۱۰, سه‌شنبه

جنبش سبز تمام شد و آن موج باز ايستاد .

اين ابلهانه ترين دروغ سيزده است . مگر ميشود خيزش آزاديخواهي يک ملت استوار و فهيم ، جز با کسب خواسته به حقش يعني آزادي ايران ، به سکون برسد ؟
مگر ميشود آن چشمان باز را يک ملت ديده باشد در واپسين دم عمر خود و با چشمان بسته به زندگيش ادامه دهد ؟
مگر ميتوان از خون ستارخان و باقر خان گذشت ؟ مصدق بزرگ را فراموش کرد و از خون گلسرخي و جزني چشم پوشيد ؟ از خون آنان که خاوران به پاسبانيشان افتخار ميکند دست برداشت ؟ و از سهراب و اشکان و بسياري ديگر که جان بر اين راه گذاردند عبور کرد ؟
آيا به راستي ميتوان فراموش کرد که عظمت يک ملت را خس و خاشاک خواندند ؟ آيا ميتوان درياي مازندرانمان را که به باج دادند نديده گرفت ؟ آيا ميتوان ضحاک دوران را ديد و در عصرش زيست و فرياد ننگ سر نداد بر استبداد و فاشيســــــــــت ؟
نه نميتوان . اين موج را سر باز ايستادن نيست و براي دروغ سيزده هم کسي باورش نميکند . ما همچنان ايستاده ايم .

۶ نظر:

  1. ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
    موجیم که آسودگی ما عدم ماست

    پاسخحذف
  2. ما را ز سر بریده می ترسانید؟
    گر ما ز سر بریده می ترسیدیم
    در مصلخ عاشقان نمی رقصیدیم

    پاسخحذف
  3. ما سبزیم ، ما بیشماریم ، ما امیدواریم ، ما پیروزیم

    پاسخحذف
  4. آمدند ، تحقیرمان کردند ، انکارمان کردند ، حمله کردند ، غارت کردند ، شکنجه دادند ، کشتند ، ..... ، اما در انتها ، ما پیروز شدیم.

    پاسخحذف
  5. اگر رنگ صفحه ات را سبز نکرده بودی بهت مشکوک نمی شدم. اما اینجوری تردید ندارم که از مامورهای زیم جمهوری اسلامی هستی که همچین تیتری زده ای. اگرچه توی متن دروغکی برای جنبش شعار می دی. می خواستم بگم شایدم نادونی اما آدم اگر سبز باشه اینهمه نادون نمی شه. شماها ده ماهه دارین می گین جنبش تموم شد و جنبش حالا در تمام زاوایای جامعه رسوخ کرده و باز منتظر یک فرصته. شما هرچی می خواین اینجوری دلتونو خوش کنین.

    پاسخحذف
  6. پیروزی هایتان مستدام
    در بازدید خامنه ای از ایران خودرو و ملاحظه حماقت چینی تحت عنوان خودروی ملی معلوم شد که خامنه ای خیلی بهتر از بقیه میدونه پشتوانه مردمی اش به صفر متمایل شده.

    کارخانه را که کلا تعطیل کرده بودند و اکثر قریب به اتفاق افراد حاضر که لباس کارکنان ومهندسان را پوشیده بودند از افراد حراست ایران خودرو و ماموران اطلاعاتی ولی فقیه بودند دیگه قرار بود چکار کنند. رهبری که اینقدر از مردم سبزش میترسه بهتره بره بمیره.
    آگاهی دادن به ملت سراسر کشور خیلی لازمه تا کودتاگران نتوانند از انحصارهای اطلاع رسانی خود استفاده کنند. یا علی

    پاسخحذف