LATEST:

Grab the widget  IWeb Gator

۱۳۸۹ فروردین ۹, دوشنبه

نکند از بهار ، خواب آور بودن آنرا به ارث بريم . سيزده به در سبز ، يک فرصت است ، ارزان از دست ندهيم

چه شده است اين روزها ؟ کجاست آن شور و حال و آن لينکهاي تاثير گذار ؟
دوستان ما در بند حکومتند . به ليست انتظار بازداشتيها هر روز افزوده ميشود . صداي چکمه فاشيست ، گوشمان را کر کرده است . بوي تعفن کودتا بر فضا مستولي است و ما کمرنگ عمل ميکنيم .
ماههاي سختي را پيش رو خواهيم داشت اگر بخواهيم لختي چشم بر هم نهيم و يا به بحثهاي بيهوده خود را مشغول نماييم . به هوش باشيم که فرصتها را از دست ندهيم . فرصتي ديگر ، سبز و گسترده ، در راه است . سيزده بدر که ذاتش هم سبز است و نفسش هم بهاريست پشت در است و ما توجهم به آن کم شده است .
نگذاريم و اين امکان را از فاشيست بگيريم که در فرصت استراحت و يا غفلت ما ، به بازيابي خود بپردازد . فاشيست به شدت تضعيف شده است و در حال فرو پاشي است . اندکي سستي ما ، مجالي برايش بوجود مياورد تا سر از اين باتلاق خود ساخته بيرون آورد و نفسي بکشد . هشيار باشيم و از بهار ، رويش و زايش و تکثير را بياموزيم و به خواب آور بودن آن بها ندهيم . باز هم همراه شو عزيز .

۲ نظر:

  1. انتظار نداشته باشیم که شور و حال اولیه را همچون گذشته در مردم شاهد باشیم. در صورتیکه اصلاحات در رفتار حکومت صورت نپذیرد خروش مجدد مردم ناگزیر است. از قدیم گفته اند در خانه اگر کس است یک حرف بس است.

    پاسخحذف
  2. خسته نباشی sightعزیز! درود و سپاس بر این قلم شیوا و اینهمه تلاش وشورمردمی و میهن پرستانه. همه با هم پیش بسوی سبزترین و با شکوه ترین سیزده بدر برای ایران عزیز! باشد که در این سیزده بدر نحسی حکومت کودتاو کودتاچیان را از میهنمان بدر کنیم.

    پاسخحذف