LATEST:

Grab the widget  IWeb Gator

۱۳۸۸ اسفند ۲۲, شنبه

خطاب به ضحاک دوران سيد علي خامنه اي : چهارشنبه سوري امسال فرهنگ يک ملت فرهيخته را ببين

بر گسل عميقي دست گذارده است ملت فهيم ايران . بر گسل فرهنگ غني ايران و بي فرهنگي هيئت حاکمه .
گروهي اندک از زير بته بيرون آمده اند و چون حراميان قاصب و بيگانه ، سرزمين پدري را به گروگان گرفته اند .
مام ميهن در اسارت است .
روز قدرت نمايي مردم ايران نزديک است . روزي که تمدن هزاران ساله و فرهنگ غني ايران را به رخ جهان ميکشند و چون پتکي بر سر نا اهلان حاکميت ميکوبند .
ايراني ، بر خيز و با آتشي پاک ، دل سياه شب کوران را بلرزان .
وعده ما ، 25 اسفند ، چهارشنبه سوري ايران در تمام خيابانهاي وطن .

۷ نظر:

  1. hamegibaa ham dar sarta sare donyaa

    پاسخحذف
  2. کاش می شد چهارشنبه سوری فانوس وبادکنک سبز با عکس موسوی وکروبی و...............می فرستادیم آسمان تا همه ببینندوبی خبران هم متوجه شوند

    پاسخحذف
  3. جالبه،نمیدونستم هر کس با آتش بازی میکنده و از روی آتش میپره،فرهیخته ست.من تا حالا فکر میکردم جهل مطلقه.پس من هم بیام بپرم تا جز فرهیخته گان بشم.ممنون که روشنم کردید.

    پاسخحذف
  4. در جوا اون ناشناس که میگه :
    جالبه،نمیدونستم هر کس با آتش بازی میکنده و از روی آتش میپره،فرهیخته ست.من تا حالا فکر میکردم جهل مطلقه.پس من هم بیام بپرم تا جز فرهیخته گان بشم.ممنون که روشنم کردید.

    نه عزیزم فرهیختگی نیست ولی از دید شما فرهیختگی اینه که با چماق بزنین تو سر جوون دختر و پسر هموطن و یا تجاوز به جوانان هموطن چه دختر و چه پسر در زندان ها و یا کشتار ملت بیگناه و ریختن خون صدها نفر ایرانی در کف خیابان ها و و و و و و و و خیلی چیز های دیگه که از منظر شما فرهیختگیه !!! اما چشم ندارین که ببینید مردم ایران تو یک روز و یا شب به جشن و خوشحاله به بهانه آتش بپردازن !!!
    تا کی میخوای سرتو مثل شتر مرغ زیر خاک کنی و حقایق رو نبینی
    مرگ بر جمهوری اسلامی
    ما بیشماریم

    پاسخحذف
  5. "جالبه،نمیدونستم هر کس با آتش بازی میکنده و از روی آتش میپره،فرهیخته ست.من تا حالا فکر میکردم جهل مطلقه.پس من هم بیام بپرم تا جز فرهیخته گان بشم.ممنون که روشنم کردید"
    @
    Nashenas
    Shoma lazem nis biai va maraseme 4 shanbe soorie maro arab zade koni. tashrif bebar too masajed vase hasano hossein sine bezan ke ham sandis giret biar ham inke bar zakhire akheratet afzoode she!

    پاسخحذف