LATEST:

Grab the widget  IWeb Gator

۱۳۸۸ اسفند ۲۴, دوشنبه

اين يک هشدار نيست ، يک توصيه است به بسيجيان - چهارشنبه سوري از خانه بيرون نياييد

و خداوند تقيه را آفريد . يعني جيم زدن خودمان را . يعني پيچاندن مافوق را .
اين يک هشدار نيست . يک توصيه دوستانه است . نميخواهيم دستمان روي هموطن ( هرچند مزدور ) بلند شود . مراقب خودتان باشيد که اين روز متعلق به ما است و هيچ نامحرمي را که بخواهد به خاطر يک مشت سانديس شبمان را خراب کند برنخواهيم تابيد . ميخواهيم بزنيم و برقصيم و چهار تا عکس ديکتاتور را آتش بزنيم . ميخواهيم آتشي بر افروزيم و گرد آن شاد باشيم در عزاي حکومت حراميان دوران . همين .
حالا يک چند شعاري هم بر در ديوار مينويسيم و شايد چند شمع هم به ياد عزيزانمان که به دستان کثيف روساي شما کشته شده اند برخواهيم افروخت .
اين شب متعلق به تاريخ و فرهنگ ما است و اصولا ربطي به شما ندارد . در خانه تان مثل بچه آدم بمانيد و بيخود دردسر براي خودتان و صاحبانتان ايجاد نکنيد . پنبه اي هم در گوش کنيد و رساله آقا را بگيريد دستتان و قواعد غسل و جنابت را مرور کنيد . کلي هم فيض خواهيد برد به مولا .
از ما گفتن . بعد نگوييد که ما نگفتيم !

۲۰ نظر:

  1. اخه شما خایه اینکار ها رو دارید، شما که 22 بهمن مثل موش تو سوراخ رفته بودید حالا تهدید می کنید

    پاسخحذف
  2. من با بسیجیا صحبت میکنم که بیرون نیان فقط در کنار رقصو عکس گرفتن و عکس پاره کردن لطفا کیر بنده هم یه مک بزنید که بسی شفا بخش است و از رودل کردن جلو گیری میکند lol :))

    پاسخحذف
  3. من با بسیجیا صحبت میکنم که بیرون نیان فقط در کنار رقصو عکس گرفتن و عکس پاره کردن لطفا کیر بنده هم یه مک بزنید که بسی شفا بخش است و از رودل کردن جلو گیری میکند lol :))

    پاسخحذف
  4. ایول
    ظاهرا دارن به توصیه هاتون گوش میکنن و آلونکاشون رو از ترس از تو خیابونا جمع میکنن.
    در ضمن خطاب به اون بنده خدایی که قبل از من نظر داده بگم ... مبارک رو حروم نکن بگذار خونه بزرگ بشه بده خوار مادرت بخورن. چون تا چند وقت دیگه مثل سگ از میهنمون میندازیمتون بیرون همینم گیرتون نمیاد.

    پاسخحذف
  5. بنده همین الانش تو کلن هستم زحمت نکش D:

    پاسخحذف
  6. به پایگاههای بسیج آماده باش 100 درصد دادند و خواستند متناسبا از 10 تا 50 نفر نیروی آماده داشته باشند

    پاسخحذف
  7. merci az in hame hemat va maraametoon..........

    پاسخحذف
  8. ای کاش در ایران میبودم

    پاسخحذف
  9. هر کس با آداب و فرهنگ دیرین و پرآوازه ایرانیان در گذر تاریخ درافتاد، با خفت و خواری ورافتاد. این میهن فروشان و مزدوران که عددی نیستند.

    پاسخحذف
  10. che delhaee ke baray e chaharshanbeh soori mitapeh.ba hazaran omid baray e piroozi.payandeh Iran o tak tak e iranihay e mobarez dar rah e azadi.

    پاسخحذف
  11. اون بسیجیهای مزدوری که زر زر کردن بیزحمت جرات داشتید تشریف بیارید تا اجساد سوخته تون برگرده پیش خواهرومادر جنده تون

    پاسخحذف
  12. كير تو كس خواهر و مادر هر چي بسيجيه سگ زادست...

    پاسخحذف
  13. چی میگی؟ بزنیم برقصیم شمع روشن کنیم بکشیم. این طوری ابروی این جنبش را می بری. اگر می خواهی برقصی برو تو خونت برقص.نمی شه حال یک شب نرقصی داداش؟. خوبه شما برای این جنبش تایین تکلیف نمی کنی وگرنه همون روز اول باید جمع می کردیم میرفتیم.

    پاسخحذف
  14. کیرم دو دستی تو کس ننه هرچی بسیجی و سپاهی ،،مادر جنده ها امروز رو میکنیم جشنه عروسی ننه جنده تون !!!!!!!

    پاسخحذف
  15. kose naneh har chi basijie

    پاسخحذف
  16. شما ادب هم ندارید که با بدترین و زشت ترین کلمات صحبت میکنید انشالله با همان الفاظ مهشور شید! و جوابتان را همان الفاظ بدهند!

    پاسخحذف
  17. گلابی!

    جیگر داری بیرون بیا
    برای شما برنامه ویژه ای داریم!

    پاسخحذف
  18. ما بسيجيان قول مي دهيم كه بيرون نياييم و فقط مشغول كردن خواهر و مادرهاي شما در خانه هايتان باشيم تا شما از مراسم چهارشنبه سوري برگرديم
    قول مي ديم
    قول مي ديم
    قول مي ديم
    شما هم قول بديد كه زود به خانه برنگرديد. باشه!!!

    پاسخحذف
  19. akhe yekam fekr shode kar anjam bedin, in kararo mikhayn bokoni mikhay bezanin beraghsin , khob rast migan too khoonatoon beraghsin 4 shanbe soori ham mahalaro naterekoonin, rasme bale rasme, az roo atish beparim yekam khosh begzaroonim, vali na inke bekhayn aberooye in jonbesham bebarin, hesab ketab shode kar anjam bedin akhe!

    پاسخحذف