LATEST:

Grab the widget  IWeb Gator

۱۳۸۸ اسفند ۱۸, سه‌شنبه

سید علی خامنه ای : چهارشنبه سوری مبنای عقلی ندارد - حافظ بزرگ : وصف رخساره خورشید ، ز خفاش مپرس

جانم ؟ ببخشید ؟ مبنای عقلی ؟ مگر رهبری شما بر یک ملت فهیم و دانا مبنای عقلی دارد ؟ مگر آیت الله شدن یکشبه حضرتعالی مبنای عقلی دارد ؟ مگر انگشتر عقیق  رنگ به رنگ و مناسبتی بر دست کردن و داغ بر پیشانی و دشمن دانستن همه جهان مبنای عقلی دارد ؟ آیا ریاست دولت این سیه روی کوته اندیش مبنای عقلی دارد و یا دزدی رای مردم بر اساس عقل انجام شده است ؟
اما سید علی بدان که چهارشنبه سوری به راستی مبنای عقلی دارد . جشن مردم بر گر آتش که نماد پاکی و از عناصر اربعه است در مقدم بهار مبنای عقلانی دارد . متحد شدن مردم و باور بیشماریشان هم به هم چنین .
آری شما شب کوران ، تحمل نور آتش را ندارید . برای شمایان است که حافظ بزرگ فرموده :
وصف رخساره خورشید ، ز خفاش مپرس .

۱۱ نظر:

  1. agar charshanbeh soori ro nemifahmi be aghle na dashteye khodat shak ko..sayd ali

    پاسخحذف
  2. شما آخوندا فقط بلدین ازکون عربها بخورین. بزرگتون همون غزالی بود که درکتاب هاش نوشته اینها کارگبران است ومراسم نوروزی وچهارشنبه سوری مارا به سخریه گرفته است. بدبخت ها شما فقط بلدید ازاعراب سوسمارخور وموش خور تعریف وتمجید کنید. درحالیکه تاریخ مدون ما درپیش ازاسلام بیشترازظهوراسلام تاکنون است. بدبخت ها این همه ازکون اعراب غرغره کردید، کافی نبود.

    پاسخحذف
  3. يکی پيدا نشد از اين نامرد ِ سوراخ و طرفداران بی خرد او بپرسد که آيا روضه خوانی ، به سر و کله زدن و در مرگ اين امام و آن امامزاده گريستن ، قمه زنی ، هيئت راه انداختن ، زنجير زدن ، دور حجر الاسود گشتن ، سنگ به شيطان خيالی زدن و سپس هزاران هزار گوسفند بی زبان را قربانی کردن ، با پای چپ به بيت الخلا رفتن ، به چاه جمکران نامه انداختن ، عکس آن هندی زاده سوراخ را در ماه ديدن و...........مبنای عقلی دارد ؟

    پاسخحذف
  4. فارسی را پاس بداریم:
    عنصر:آخشیج
    اربعه: چهارگانه
    مقدم: پیشواز

    پاسخحذف
  5. آقای رهبر : طرز ساخت
    ، بالن سبز، گلوله سبز و مهر سبز و 28 مدل مبارزه مدنی (لطفا از نظر عقلی بررسی کنید)
    http://nafarmanisabz.blogspot.com/

    پاسخحذف
  6. khodam chahr shanbeh sori chahar panjatatton be drak fasel mikonam

    پاسخحذف
  7. آویزان شدن به مقبره امامان و امامزاده ها ، مبنای عقلی دارد؟
    سجده کردن به یک بنا، مبنای عقلی دارد؟
    هر سال زنجیر زدن، قمه زدن، سینه زدن، مبنای خرافی ندارد و منطبق با عقل است؟
    چاه جمکران چطور؟ زدن هفت قلوه سنگ به یک دیوار مخروبه به اسم بارگاه شیطان خرافات نیست؟.....
    کسی باید حرف از ضدیت با خرافات بزند که مبنای فکری، عملی، انسانی وی واقعا از منطق و عقل بویی برده باشد!
    این هم سخنرانی پاره تن امام!؟! (مطهری) در مورد چهارشنبه سوری و نوروز؛
    http://www.youtube.com/watch?v=SIApQDC9J0Y

    پاسخحذف
  8. سید علی بدبخت نام انسان روی تو بودن کحایش مبنای عقلی دارد؟اتلاق صفت روحانی برای تو و آخوندها تبهکار دیگر؛ کجایش با عقل انطباق و مبنای عقلی دارد؟ فقط اگر بگوئیم سید علی محاسنک به غایطی شاید یک جاهاییش مبنای عقلی پیداکند. خاک بر سرت با اون مملکت داریت. که ملّتی را بروز سیاه نشاندی! وخاک بر سر ملّتی که تولوطی و آن عنترت را آن بالا تحمّل میکند!
    ج.ج

    پاسخحذف
  9. ما نه تنها، چهارشنبه سوری را جشن میگیریم بلکه بر اینیم که سایر جشنهای ملی مان مثله جشن سده را هم زنده کنیم.

    نابود بد حکومت ننگین آخوندی

    پاسخحذف
  10. در چهارشنبه سوری امسال با سوزاندن تصاوير و آدمکهای منحوس خامنه ای ابنه ای و سران مزدور رژيم ، رساله های توضيح المسائل و به آتش کشاندن چادر ومقنعه ، انزجار ونفرت عميق خود را از نظام جمهوری اسلامی به اثبات رسانيم
    مرگ بر سيد علی گدا و يارانش
    پاينده ايران

    پاسخحذف
  11. آگر يک حرف درست وحسابی از زبان وقلم سيد علی خامنه ای در تمام عمر نکبت بارش تراوش کرده باشد همين اظهار لحيه اش در باره چهار شنبه سوری است که اين جشن علاوه بر اينکه ( هيچ مبنای شرعی) ندارد بلکه ( موجب ضايعات و فساد بسيار ) می شود
    راست می گويد اين جشن تنها آيين ايرانی است که طی قرون واعصار از دستبرد قوانين خشک اسلامی در امان مانده است ، اگر توانستند برای عيد نوروز احاديث جعلی بسازند و قرآن و عکس امام علی را بر سفره هفت سين بنشانند و دعای تحويل سال را به هم ببافند ، اما هرگز نتوانستند برای رسم و رسوم چهارشنبه سوری توجيهی اسلامی دست و پا کنند ، از اين رو ( ضايعات ) فراوانی به جيب حضرات وارد آمده است والبته آنچه که موجب رونق دکان اين ناموس فروشان بی وطن نشود ، از ديد آنها نامی جز ( فساد ) ندارد و بايد ريشه کن گردد
    آتش بر ريش و ريشه آخوند باد

    پاسخحذف