LATEST:

Grab the widget  IWeb Gator

۱۳۸۹ فروردین ۱۱, چهارشنبه

دولتي که ميخواست جهان را اداره کند به جايي رسيده است که به هواپيماهايش هم اجازه پرواز نميدهند

ياد آن خلبانهاي بزرگ ايران که در جهان شهره بودند به خير . همت اين خلبانهاي شريف و ورزيده امروز هم پاينده که با اين اسقاطيهاي پرنده ، هنوز هم در خدمت مردمند و از بهترين خلبانان جهان به شمار ميايند .
و با داشتن چنين توان انساني ، اين دولت مهرورز با آن بوي خوش خدمتش (تو بخوان  بوي گند خيانت ) ، کار را به اين جا رسانده است که ميداني .
اقتدار ، مديريت و توانمندي غايب بزرگ دولت نهم و پس از نهم به سکانداري محمود احمدي نژاد و شرکا است . در طول پنج سال اين دولت بي کفايت از حداقلهايي که مانده بود از پتانسيل ايران ، همان را هم سوزانده است و کار به جايي رسيده است که ديگر حتي استانداردهاي اوليه پروازهاي بين المللي را هم در اسکاندران هواپيمايي ملي ايران سراغ نداري و بدين سبب اتحاديه اروپا محدوديت ميگذارد بر پروازشان .
چي بوديم ، چي شديم . 

۴ نظر:

  1. هواپيماهامون استاندارد امنيت ندارن. بنزين رو وارد ميكنيم. ولي در عوض به فضل آخوندا انرژي اتمي و موشكهاي كره اي داريم. شما خودت قضاوت كن. كدوم واجبتره؟ براي ملت همون احتاجات روزمره. براي رژيم بمب اتم.

    پاسخحذف
  2. تف به شرفشون که ابرو واسه ایرانی توی دنیا نزاشتن .دیگه هر جا میرم خجالت میکشم ملیتم تو اعلام کنم

    پاسخحذف
  3. انرژی هسته‌ای ارتباطی‌ با پیشرفت نداره. پاکستان هم انرژی هسته‌ای کامل داره. وضعیت شاخص‌های پیشرفتش رو از توی وبسایت بانک جهانی‌ نگاه کنید. افتضاحه!

    پاسخحذف
  4. آقایان بدبخت و خودفروش به دلیل تحریم است که دولتهایی که شما نوکرشان شدید حتی قطعات هواپیمای مسافری هم به ایران نمیفروشند.

    پاسخحذف