LATEST:

Grab the widget  IWeb Gator

۱۳۸۸ بهمن ۱۷, شنبه

شورای هماهنگی 22 بهمن - نقشه راه ؛ رسانه شمایید



همراه شو عزیز . تا 22 بهمن زمان بسیار کوتاهی باقی است و شرایطی سخت پیش رو . در نقشه ای که شورای هماهنگی 22 بهمن تدوین کرده است ، مسیر اصلی و نحوه پیوستن جمعیت کاملا مشخص شده است و در صورت ممانعت نیروهای سرکوب رژیم ، چهار نقطه استراتژیک شهر نیز به عنوان اهداف جایگزین تعیین گردیده و ضمن اعلام حمایت کامل از این نقشه از کلیه دوستان دعوت میشود به نشرو گسترش آن مبادرت ورزند

۳ نظر:

  1. خطر اعدام 9 تن از بازداشت شدگان؛ شدیدترین تدابیر امنیتی اطراف زندان اوین:
    آدینه شب شانزدهم بهمن ماه؛ بیش از یک صد ون نیروهای سرکوبگر جمهوری اسلامی، زیر پل یادگار و روبروی در اصلی اوین ایستاده اند. هر دو سوی پل را مانع گذاشته اند و تنها به عرض عبور یک ماشین فضا وجود دارد و پلیس و یگان ویژه کنترل تردد خودروهارا بر عهده دارند. زیر در اصلی اوین، انبوه نیروهای امنیتی با سلاح های جنگی مستقر شده اند. سمت در شرقی اوین، اوضاع بدتر از این است. کنترل شدید تردد و استقرار انبوه نیروهای سرکوبگر... وضعیت اطراف زندان اوین، و تدابیری امنیتی که در هشت ماه اخیر هیچ کجا دیده نشده است، نشان ازآن دارد که خطر اعدام هر لحظه جان بازداشت شدگان را تهدید می کند، هم میهنان بایستی برای جلوگیری از اعدام بازداشت شدگان، به یاری آنها شتافت.

    زیر در اصلی اوین، انبوه نیروهای امنیتی با سلاح های جنگی مستقر شده اند. سمت در شرقی اوین، اوضاع بدتر از این است. کنترل شدید تردد و استقرار انبوه نیروهای سرکوبگرکه در هشت ماه اخیر هیچ کجا دیده نشده است، نشان ازآن دارد که خطر اعدام هر لحظه جان بازداشت شدگان را تهدید می کند، جلوگیری از اعدام بازداشت شدگان، توسط هم میهنان بایستنی است.

    پاسخحذف
  2. دوست ناشناس ، احتمالا برای 22 بهمن با این برنامه ریزی ناگزیر خواهند بود نیروهاشون رو پخش کنند . در ضمن بهر حال خطر همه جا هست.

    پاسخحذف
  3. ba tavajjoh be arbaeen va inke basiji haye kudeta mikhan shoare "sabz faghat sabze ali, rahbar faghat seyed ali" ro sar bedan, rooze bist o doye baman shoar bedim:

    seyed ali moavieh, sabze hosseini baghieh
    سید علی معاویه، سبز حسینی باقیه

    پاسخحذف