LATEST:

Grab the widget  IWeb Gator

۱۳۸۸ بهمن ۱۵, پنجشنبه

فردا روز بزرگی است . بر هر کدام از ما واجب است که حداقل یکی از این سه کار را انجام دهیم .

فردا جمعه شانزدهم بهمن ماه ، مصادف است با اربعین حسینی و اربعین شهدای عاشورای ایران . سه برنامه برای این روز که به دلیل نزدیکی با 22 بهمن و تجمع بزرگ جنبش آزادیخواهی ایران از اهمیت ویژه ای برخوردار است در نظر گرفته شده که بر خود واجب بدانیم حداقل به یکی از این سه عمل نماییم :
1- شرکت در مراسم چهلم شهدای ظهر عاشورا در ساعت 12 ظهر ، بهشت زهرا در تهران و مدفن شهدای شهرستانها در هر شهر از خاک ایران . با عنایت به حضور مهندس موسوی بر مزار خواهر زاده شهیدش ، این مراسم از موقعیت مهمتری نیز برخوردار خواهد بود .
2- تجمع بزرگ مقابل زندان اوین ، ساعت 8 شب و در همراهی با خانواده اسرای جنبش . فریاد آزادی زندانیان سیاسی ، باید در شب سرد بهمن ماه به گوش زندانیانمان برسد و خواسته بر حق آزادی بدون قید و شرط همه اسرای دربندمان در ذهن حکومت ثبت گردد . این حضور به نوعی اتمام حجت ملت ایران با رژیم اشغال گر ، پیش از حماسه 22 بهمن خواهد بود .
3- اطعام سبز : در پاسخگویی به دعوت خانواده های داغ دار و خانواده زندانیان سیاسی به اطعام روز اربعین و نذر سبز آزادی ، هر کس میتواند ، به قدری پیمانه ای نمک تا هر آنچه در توان دارد ، اطعام مساکین کند و دعای خیر آزادی را در مقدم فردای ایران نثار نماید .
همراه شو عزیز و بدان که کوتاهی امروز ما ، ندامتی سخت در فردا به بار خواهد آورد . وقت حرکت است . حرکت از این بیش شتابان کنیم .

۲ نظر:

  1. سایت جان اضفاه کن :
    چهلم شهید علی موسوی حبیبی : خواهر زاده مهندس میر حسین موسوی .امروز از ساعت 3-5 بعد از ظهر بهشت زهرا و بعد از آن با مراسم دعا و تسل به ائمه اطهار در منزل پدر شهید در
    ولی عصر-نرسیده به منیریه-كوچه شهید صنیع خانی-كوچه فتوره چی- انتهای بن بست .منزل شهید علی موسوی حبیبی / Kurdboy

    پاسخحذف
  2. من آمادگي خود را براي اطعام سبز شما سبزها اعلام مي كنم چون مقداري علف، چمن كوتاه شده و پوست هندوانه براي شماها كنار گذاشته ام.

    پاسخحذف