LATEST:

Grab the widget  IWeb Gator

۱۳۸۸ اسفند ۴, سه‌شنبه

آقا ببخشيد ، بعد از همه اين داستانها من يک سوال کوچک دارم : راي من کجاست ؟

فرض کن که همه زندانيان را آزاد کردند ، فرض کن که سپاه را قلاده اي زرين زدند و در لانه اش بستند ، بيا و فرض کن که اصل 58 قانون اساسي اعمال شد و در يک مسير دموکراتيک و از طريق رفراندم ، دم نظارت استصوابي شوراي نگهبان را چيدند ، باز هم فرض کن که فيلم خشونت نيروهاي سرکوب را نشان دادند و چهار تا شبه آدم را به جرم دزدي ريش تراش دراز کردند ، اصلا بيا و فرض کن ريگي را گرفتند و هاشمي هم براي پسر کروبي گريه کرد و باز هم شد رييس خبرگان .
خيلي چيزهاي کوچک و بزرگ ديگر را هم فرض کن و در نهايت بي زحمت اين سوال ابلهانه مرا هم اگر وقت کردي پاسخ بده :
راي من کجاست ؟

۳ نظر:

  1. دهانت را میبویند مبادا گفته باشی رای من کجاست؟

    پاسخحذف
  2. اگر همه این چیزهایی که شما گفتی اتفاق میافتاد که در این صورت رای شما خود بخود به حساب آمده بود و کاری را که باید میکرد کرده بود. مافیای خط امام موسوم به اصلاح طلبان به همراه مافیای رفسنجانی در قدرت سیاسی و بالمال اقتصادی با مافیای سپاه پاسداران شریک میشدند و مقصود حاصل بود و شما امت همیشه در صحنه و حاضر به رای طبق معمول این ۳۰ سال باید خوشحال از اینکه به وظیفه شرعی خود عمل کرده به منزل بروید و طبق معمول این ۳۰ سال به وظیفه شرعی سماق مکیدن مشغول شوید تا مهدی بیاید.

    پاسخحذف
  3. تا ولی(fghih) کفن نشود این وطن وطن نشود.تا ولی(fghih) کفن نشود این وطن تا taولی(fghih) کفن نشود این وطن وطن نشود.inوطن نشود.

    پاسخحذف