LATEST:

Grab the widget  IWeb Gator

۱۳۸۸ بهمن ۱۳, سه‌شنبه

مهندس موسوی ، شعور سیاسی را به درستی معنی کرد . ارادت بیکران به این مرد بزرگ

هر چقدر که این مصاحبه را میخوانم ، سیر نمیشوم . در این آشفته بازار سیاست ، مردی نفس میکشد که متانت و شعور سیاسی را در حد اعلای خود به نمایش گذارده است . او رییس جمهور من است . رییس جمهور ایران بزرگ و شریف من . رییس جمهور موسوی .

۷ نظر:

  1. شیــــــــــــــــــــــــره موسوی، شیـــــــره خاتمی، شیره کرروبی، و زنده باد جنبش سبز و سلامت باد هر چی آدم سبزه!!! من تا همین الان همش یک 10 درصدی شک تو ذهنم بود که اگه اینها وا بدن یا کم بیارن یا زورشون کنن یا یک معامله ای بکنند، چه بلایی سر ملت میاد... ولی این مصاحبه تاریخی و دندان شکن بود و آن سخنرانی خاتمی هم بسیار بسیار از لحن محافظه کارش به دور بود و من را کاملا مطمئن ساخت که این مردم در کنار افراد بسیار شجاع و با درایتی قرار دارند و این نعمتیست بس بزرگ!!!

    یک بار دیگه زنده باد موسوی، کوبنده و در عین حال بسیار ساده و با شعورانه بود این گفت و گوی سایت کلمه

    پاسخحذف
  2. اشکم در اومد هموطن، آمین به این حرفت و زنده باد رییس جمهور موسوی.

    پاسخحذف
  3. خدا حفظشون کنه
    تا آخر ایسادیم

    پاسخحذف
  4. میر حسین موسوی عزیز من به عنوان یک عضو کوچک راه آزادی کاملا به اهداف شما در این مصاحبه احترام می گذارم و قبول دارم اگر قرار باشد اتفاقی بی افتد باید زیر پرچم ( جمهوری اسلامی ایران ) باشد ، ما نه جمهوری ایرانی می خواهیم نه چیز هایی دیگر جز آن ، اما مامعنای واقعی جمهوری اسلامی ایران را می خواهیم و نمی خواهیم کسی سرپرست یا ولی ما باشد ، و همیشه در حرفاش از جمهوری اسلامی ایران با عنوان حکومت اسلامی یاد کند، ما مردم شریف و با فرهنگ ایران این را نمی پذیریم و می خواهیم سر نوشت خودمان و کشورمان را خودمان تایین کنییم ، شما رو هم به عنوان ریس جمهور منتخب خود و همراه جنبش سبز می دانیم و رهبر واقعی این راه خود ما مردم هستیم ، و مهمترین چیز برای ما ادامه دادن راه شهیدانی هستند که برای آزادی و عدالت در جبه های حق علیه باطل شهید شدند ، چه در اوایل انقلاب چه در 8 سال دفاع مقدس و چه در این چند ماه اخیر .

    مردم را تنها نزار .

    به امید عدالت ، فرهنگ ، پیشرفت و آزادی ایران .

    که تا آخرین نفس راهت را ادامه خواهیم داد ای شهید .


    دست به دست هم دهیم به مهر - میهن خویش را کنیم آباد

    پاسخحذف
  5. میترسم که همه شروع کردند به مالیدن زیادی، بدون توجه به اینکه افراد وقتی سن‌شون بالا میره پوست‌شون
    حساس‌تر میشه!

    پاسخحذف
  6. ای ملت بت ساز.هنوز عبرت نگرفته اید

    پاسخحذف
  7. آقا جان به هیچ عنوان بحث دستمال و پوست و بت و این جور حرفا نیست. ما میگیم مخلص آقای کروبی و موسوی و خاتمی (و همینطور هاشمی) هستیم و شما هم ابدا نگران این نباشید که ما از کسی بت بسازیم و یا دستمالی به دست گرفته باشیم . خودمون عقلمون میرسه. من نمیدونم چرا این وسط یهو بعضی ها یاد بتسازی و دستمال افتادن و شدیدا هم علاقمند شدن به این که بگن هاشمی (و لابد کروبی و موسوی و خاتمی) یه جورایی در نظر مردم " منفور" هستن ... و الی آخر . این خط البته این روزا خیلی جاها به شدت داره با ظاهری آراسته و متفاوت از فارس و رجا و کیهان و ایرنا ... دنبال میشه و ظاهرا برادران اطلاعات و سپاه میخوان هر جور شده تخم نفرت نسبت به هاشمی و کروبی و موسوی و خاتمی رو در دل جنبش سبز بکارن -- جریان این بابا دلقکه (دهاتی نمکی) یه سرش وصله به همین خط جنگ روانی و در سکانسهای بعدی قراره یه مشت ژیگول و آکله (مثل گلزار و هدیه تهرانی و اون یکی سردسته خانومبازا که بدون هیچ شرافتی اسمش شده "شریفی نیا" ) بصورت ولایی وارد صحنه بشن و نمایش ایجاد نفرت از هاشمی رو پیش ببرن. ولی باید به این حضرات گفت که نه داداش اصلا از این خبرا نیست و هیچ کس دنبال این نیست که بخواد هاشمی رو در فردای پیروزی محاکمه کنه و یا از موسوی و کروبی و خاتمی حساب پس بکشه. تا همینجاش هم دم این آقایون گرم که جلوی ولی وقیح ایستادن و حاضر نشدن برن زیر پرچمش. خیلی هم مخلصشونیم در بست . من یکی که کلا و از اساس به این جور اظهار نظرا مشکوکم . به قول آقای هاشمی یه جورایی بوی توطئه میاد.

    پاسخحذف