LATEST:

Grab the widget  IWeb Gator

۱۳۸۸ بهمن ۲۶, دوشنبه

هشدار به دوستان - بحث زودهنگام نحوه برگزاری مراسم چهار شنبه سوری ،افتادن در دام حکومت است .

تئوری توطئه را ترویج نمیکنم اما هشیار باشیم که توان و انرژی ما در حساسترین ماه جنبش صرف مسئله ای نشود که هیچ ربطی به امروز ندارد . مراسم چهارشنبه سوری که به طور سنتی با مشارکت غالب مردم انجام میشود ، امسال از اهمیت خاصی برخوردار است که به وقتش میتوانیم در خصوص نحوه برگزاری آن بحث کنیم و به یک اجماع برسیم . اما فایده بحث زود هنگام و بی ثمر حول آن از بیش از یکماه قبل ، خلائی است که حکومت از این فاصله نهایت بهره را خواهد برد . این ماه ، ماه فشارهای اقتصادی است . ماهی است که روزهای مناسبتی مهمی مانند زبان مادری و روز زن را در خود دارد و ماهی است که حکومت به بازیابی خود و تسویه حسابهای گسترده دست خواهد زد . هشیار باشیم و به لینکهای مربوط به چهار شنبه سوری بی توجهی نماییم تا به وقتش برآن بپردازیم .

۵ نظر:

  1. برگزاری صحیح است نه برگذاری

    پاسخحذف
  2. اگر مامور رژیم نیستید مردم را به سکوت تشویق نکنید. نه تنها باید به چهار شتبه سوری از همین حالا پرداخت که باید با توانی چند برابر این کار را کرد. روزنامه های زیم را ندیده اید که با چه توانی دارند تظاهرات دروغی ۲۲ بهمن را مطرح می کنن؟

    پاسخحذف
  3. آقا به نظر من شمع روشن کردن روی پشت بام فکر خوبی باشه نه به عنوان عذا بلکه چون نیشود روی پشت بام آتش روشن کرد در کنار آن هم مینوان روی پشت بام مواد آتش بازی که در آسمان منفجر میشود را هم استفاده کرد (باید ی نظر سنجی بزاریم و تا زود تر تکلیف را تایین کنیم)
    به نظر من چهار شنبه سوری امسال روی پشت بام
    shabamooz@gmail.com
    shabamooz.blogspot.com

    پاسخحذف
  4. دوست عزیزی که مرا عامل رژیم میخوانید
    نه عزیزم من به نشان همین وبلاگ و سابقه تلاشم در بالاترین ، عامل رژیم نیستم . بحث بر سر برگزاری عالی چهارشنبه سوری هم ندارم و در آینده میتوانید نوشته های این حقیر را ببینید .
    امروز اما ، سر و صدای بیهوده است . مسائل مهمتری داریم برای انجام و به وقتش بر آنروز هم تلاش بسیار خواهیم کرد .

    پاسخحذف