LATEST:

Grab the widget  IWeb Gator

۱۳۸۸ بهمن ۲۸, چهارشنبه

سایت جرس ، تبدیل به اسب تروای حکومت در دل جنبش سبز شده است . چقدر متاسفم از ارسال این لینک .

 چقدر تامل کردم بر نگارش این متن .
 مدتی است که رسانه ای که بسیار خوش درخشید در ابتدای وجودش و بسیار جای باز کرد در دل جنبش سبز ، عامدانه به ارسال مقالاتی مشغول است که تنها نافع آن حکومت جمهوری اسلامی است . حکومت اسلامی .
مقالاتی که به دقت و آگاهانه تنظیم میشود و بر خلاف خواست و راه مهندس موسوی ، خود را به گونه ای سخیف ، علاقه مند جنبش و صدای رسانه ای آن معرفی کرده و به روشهایی زیرکانه ، به تخریب اصول ما میپردازد .
اصولی که مهندس بسیار بر آن ایستاده است .
جایی تلاش میکند طوق رهبری به گردن او که هماره خود را همراه میداند و نه رهبر بیندازد ، جایی دعوت به سکوت میکند و تظاهر به حزب اللهی بودن و باز بر خلاف مشی صریح مهندس و شیخ شجاع ، و جایی دعوت به مدارا میکند و گفتگو با کودتاچیان .
بسیار سخت بود برایم نوشتن این سطور و بدانید که از سر صدق نگاشته شد به قصد هشدار به هم میهنانی که خیزش آزدایخواهی آنان ، حیف است که به نیرنگ عده ای به بیراهه رود .

۱۰ نظر:

  1. درود به شرفِت

    پاسخحذف
  2. به نظر حقیر نمیشود از جنس خمینی بود و با آن به مبارزه برخاست. اگر که خواستار کشوری دمکراتیک هستیم، که باید باشیم، پس باید به سراغ افرادی برویم که با این جنس هیچگونه وجه مشترکی ندارند. متاسفانه برخی از اشخاصی که در تحکیم پایه های این حکومت نقشی داشتند، امروزه به مثابه ترمزی برای خواسته های برحق ملت ما تبدیل شده اند. چه بخواهند و بدانند و جه نه. باید حداکثر را خواست و مطالبه کرد تا به حداقل دستیافت. اما اینها حداقل را مطرح میکنند که ملت دست خالی میدان را ترک کنند.

    پاسخحذف
  3. Faghat yek shoar bayad dad va ta beh akhar Ba arz mazerat az inkeh font farsi nadaram.
    bayad paye in shoar istad : " Marg bar Asle . Chaera ma bad az 31 sal va in hameh jenayat tavasoteh vali vaghih (khomeini ya khamenehei farghi nemikoneh)hanooz shak darim keh khomeini khoob bood va khamenehei khoob nist. Agar mardom niaz beh choopan darand, pas chera hata dar ghoran "va amrahom shora beinahom" bad az piambarash oomadeh? Ta key ma bayad goosfand bashim va beh choopan niaz dashteh bashim? Aghayeh Moosavi va Karoobi ham agar mikhahand aghebat beh kheir shavand bayad shojaat beh kharj bedan va begooyand ma ham dar jenayat hayeh gozasheh sharik boodim va az khodavan talabe bakhshesh konand (Aghayeh Mohajerani yek ghadam jolo gozashtand va az khodeshan enteghad kardand keh chera dar jenayat bi nazir tarikhi sal 68 sokoot kardand har chand kafi nist vali shojaaneh bood). pas faghat va faghat bayad risheh fetneh ra az bikh-o-bon zad MARG BAR ASL VELAYAT VAGHIH. Valayat Faghih=VAGHIH

    پاسخحذف
  4. شخصن قضاوتی نمی کنم اما این را در نظر خواهم داشت برای قضاوت های آینده هنگام به اشتراک گذاشتن لینک های جرس

    شما هم مطمئن باشید میلیون ها سبز فعال کورکورانه به دنبال یک سایت و یک گروه و یک شخص و یک رهبر نمی روند. ارزش های خود را می دانند و هر چیزی را به محک آن ارزش ها می سنجند و نه بر عکس

    پاسخحذف
  5. بهتره از دید اکثریت نگاه کنی. به نظر من سایتی مثل بالاترین در ریزش و روگردانی هواداران جنبش نقش خیلی بیشتری داره. بهتره مواظب رفتارهای تند و بی حاصل باشیم

    پاسخحذف
  6. دوست عزیز من مدت هاست که این مساله رو درک کردم، اما این فقط کار جرس نیست؛ کلمه هم به این صورت عمل میکنه (تمام نظراتی رو که حاوی سوال های سیاسی از مهندس موسوی باشه و ایشون رو به چالش بکشه حذف میکنه)؛ متاسفانه ما داریم از کسانی تقاضای دموکراسی میکنیم که خودشون هم در جنایات این رژیم غرق هستند.
    این رو امتحان کن: همین امروز یه نظر بدون هیچ گونه توهینی راجع به محافظه کاری مهندس موسوی در سایت کلمه قرار بده .. ببین نظرت رو منتشر میکنند؟
    فکر میکنم بعد از تجربه قابل پیش بینی 22 بهمن، خود مهندس هم باید موضعش رو روشن کنه وگرنه این جنبش تبدیل میشه به یه حزب بی خاصیت
    موفق باشی

    پاسخحذف
  7. قابل پنهان کاری نیست که سایت جرس وابسته به اصلاح طلبان حکومتی است، که الان مدتی است از حکومت رانده شده اند. این جریان، متاسفانه هنوز سودای سازش با حاکمیت، گرفتن سهم خود از آن و در حاشیه قرار دادن و حذف بخش وسیعی از دگر اندیشانی هستند که مثل آنها فکر نمیکنند. اضافه بر آنچه شما گفته اید، می‌توان تلاش جرس را در اعمال شیوه‌های غیر دموکراتیک جهت قبض سیطره بر جنبش سبز، از طریق ساختن رهبر‌های خود ساخته و تشکیل اتاق‌های مرموز "فکر" که صرفاً مخصوص "خودیهاست" را نام برد.

    پاسخحذف
  8. انصاف هم چیز خوبی است. در تاریخ سه هزار ساله این سرزمین این اولین باری بود که مناظره تلویزیونی بین کاندیدا ها شد و همه هم جلوی ۷۰ ملیون ملت به رئیس جمهور وقت فحش دادند و نه دستگیر شدند و نه به آنها تجاوز شد. شما اگر در همین آمریکا بریزید توی خیابان و بگوئید مرگ بر اوباما و موتورسیکلت پلیس را آتش بزنید سر از زندان در می آورید و همان شب اول عروس میشوید.

    پاسخحذف
  9. Tamam badbakhti ma az ASLE VALAYAT VAGHIH hast keh zedd dastoor sarih Ghoran va Elm va Mantegh ast. "Va Amrahom Shora Beinahom" ba raye azad hameh mardom. Vaghan jay tassof ast keh roshanfekrahaye ma sar masaleh besyar sadeh amma -vo-agar mikonand.

    پاسخحذف
  10. سبزای لجن، حالا دیگه به جرس گیر میدین، حالا که دیدن به ضررتونه

    پاسخحذف