LATEST:

Grab the widget  IWeb Gator

۱۳۸۸ بهمن ۲۵, یکشنبه

حکومت بداند که نفاق بین ما ، خوابیست عبث . در حمایت از ابراهیم نبوی و اسب تروایش .

چه ذلیلانه به دست و پا افتادند به ایجاد نفاق بین جنبش سبز . خوابی عبث .
در ادبیات و ذهن بسته آنها ، نقد به معنای دشمنی است و نفاق و این ادعا را ثابت کرده اند در بازداشت و حبس و بند هر که دیگر میاندیشد . حال آنکه در فرهنگ ما ، نقد و نقد پذیری و در معنای عام ، تحمل آرای دیگری ، اصلیست که جدایی نخواهد پذیرفت از بنیان آنچه برایش میجنگیم . از دموکراسی .
ابراهیم نبوی در نوشته اخیر خود ، ضمن نقد بی رحمانه طرح خویش و اصالت دادن به سخن مهندس موسوی به عنوان هماهنگ کننده جنبش سبز ، در جایی نوشته است که اگر این طرح رسانه ای نمیشد و با تعقل بیشتری به سمتش میرفتیم ، پاسخی درست میداد .
با این حرف کاملا موافقم . چنین خواهیم کرد . حکومت نباید از این پس بتواند از ترس تروای ما ، هیچ برنامه ای را در آرامش برگذار کند .
روزی که دیر هم نخواهد بود ، جلوی دوربینهای رسانه های داخلی و خارجی ، در حضور حتی رهبرشان ، ناگهان با فریاد ملتی مواجه خواهند شد به اعتراض ، که هیچ در تصورشان هم نمیگنجد .
مگر نبود آن دانشجویی که در مقابل نایب امام زمان برخواست و تندترین انتقادات را کرد ؟
مگر نبودند دانشجویانی که در سخنرانی رییس دولت کودتا فریاد مرگ بر دیکتاتور را سر دادند ؟
از این پس ، بیشتر و بیشتر ، شاهد سربازانی رشید خواهیم بود که در پوسته تروایی ، ناگهان بیرون میریزند و فریادی سر میدهند که خواب خوش حرامیان را به کابوسی شگرف بدل سازند .
اتحاد ، رمز پیروزی ما است .

۱۰ نظر:

  1. damet garm. man baa oonke az in EBI hole-haleem asabaani boodam, vali goftam ina yek tajrobast. Emrahim nabavi bichare ham mazerat khaast

    پاسخحذف
  2. حالا فکر میکنید آقای نبوی از الآن خودش را کمی نگه خواهد داشت و با عجله چیزی نخواهد گفت؟ من فکر نمی کنم!!!

    پاسخحذف
  3. اسب تروا تدبیر درستی بود، اما درست تر از آن تدبیر این بوده که در آن فضای امنیتی از اسب تروا خارج نشویم خروج از اسب تروا در آنروز برابر بود با هزینه ی بسیار سنگین سبزها در اثر رفتار بسیار غیر عقلانی حکومت. بنابراین اسب تروا آنروز حامی جنبش سبز شد، این یک تصمیم درست از سوی سواران اسب تروا بود.

    پاسخحذف
  4. besyar movafegam in bie shakhsyatiest ke in hame be nabavie hamle konim paydar bashid mehrdad frankfurt

    پاسخحذف
  5. agayanie ke zud asabanie myshavan va tohin mykonand bebinand nabavie dar in modat koja istade hata agar in bar eshtebah karde ma be amsale nabavie dar in jonbesh ehtyaj darim
    Mehr germany

    پاسخحذف
  6. راجع به چهارشنبه صوری به نظر میاد کار درستی نباشه بیرون اومدن بخاطر اینکه تا سال پیش که بحث جنبش سبز نبود(البته افکارش بود) و حکمت با اصل مراسمات باشستانی مشکل داشت چهارشنبه سوری رو در دید مردم تبدیل به یک جهنم میکرد که چندنفر سوختن و چند نفر کور شدن که شاید نسبت به حالت عادی که حوادث در تهران اتفاق میافته اگر کمتر نباشه بیشتر هم نیست. اما امسال حکومت میتونه به راحتی با پیوند زدن چهارشنبه سوری با اتهام خشونت طلبی جنبش سبز و نمایش چند مصاحبه و تصویر کاری مثل کارناوال عاشورا بکنه این یک نظره و باید روش کار بشه منظور اینه که بیگدار به آب نزنیم.

    پاسخحذف
  7. خجالت بکشید و از اقای نبوی تواب ساز دهه شصت (به همراه مرشدش لاجوردی حرامزاده و جنایتکار )رهبر نسازید

    پاسخحذف
  8. nabavie rahbar nist ama to amame Dorugie Hastie

    پاسخحذف
  9. من هیچوقت از اصلاح طلب ها خوشم نیامده اما رفتار ابراهیم نبوی رو در این 8 ماه خیلی مثبت می بینم و طرح تراوایش را به هیچ وجه سرزنش نمی کنم. تلاشی بود برای یک کار زیبا. اینکه خوب عمل نکرد دلایل دیگری دارد که شاید بخش کوچکیش بر گرده به نبوی نه همه ش. در باره شب چهار شنبه سوری و روز زن هم باور دارم که باید با تمام قوا به پیشبازش رفت و دچار مغلطه ی کهنه ی نفوذی های رژیم و نگرانی شان از اینکه رژیم از آتش سوزی های احتمالی بهره برداری تبلیغاتی کند نشد. ما پیروزیم همه با هم و همهراه ابراهیم نبوی و آنهای دیگر. علی

    پاسخحذف
  10. به نظرم همه شمع به دست و آروم بیان تو خیابون، ترقه و نارنجکم امسال تحریم...، بازم یه نظره و به قول دوستمون باید روش حسابی فکر کنیم...

    پاسخحذف