LATEST:

Grab the widget  IWeb Gator

۱۳۸۸ اسفند ۶, پنجشنبه

به حرمت همين يک عکس ، تا آخر ايستاده ايم

فکرش را هم نکن که قدمي پس بنشينيم . فکرش را هم نکن که اندکي بر مواضعمان کوتاه بياييم . حتي در ذهنت هم نگنجد که اين موج را سر باز ايستاندني باشد . هزينه اي که کرده ايم را به فتواي چند آخوند درباري در مجلس فرمايشي حکومت چه کار ؟ خون سرخ بچه هايمان را با تهديد عده اي حرامي چه تناسب ؟
اينجا ايران است . اينجا سرزميني است که مغول دوام نياورد . محمود افغان را تاب مقاومت نبود . اينجا ايران است و من يک ايراني آزاده ام . سر بر دار ميدهم اما تن به خفت اين حاکمان زبون نخواهم داد .
امروز روز ديگريست .

۳۵ نظر:

  1. ba dorood.yeki az dostan goftand axe Atefeh Emam ke zende ast,inja rabti nadare beine bachehaye koshte shode..agar lotf konid bardarid..mamnon mishim...bedrood

    پاسخحذف
  2. daryaa hamoon daryae mojaa hamoon mojaae

    amaa faghat yaadeshoon bejaaye oonaa injaae.........


    dar dele maae

    raaheshoon edaame daare.........

    پاسخحذف
  3. ... اینجا آخوند هم دوام نمی آورد. اینجا فقط آزادی می ماند.

    پاسخحذف
  4. ماهم همراهت ایستاده ایم ای رفیق!

    پاسخحذف
  5. DAR MASLAKHE ESHGH JOZ NEKOO RA NAKOSHAND ROOBAH SEFATANE ZESHT KHOO RA NAKOSHAND.

    keh ta akharin nafas rahat ra edameh khahim dad ey SHAHID.

    پاسخحذف
  6. hastim ba to ta haghe doostamoon va khodemuno az in ghatela begirim

    Ma Piroozim, shak nakonid!!

    v v v v

    پاسخحذف
  7. اگر بپذیریم که دولت و قوه قضائیه کنونی ایران بر آمده از اراده و رای مردم نیستند، پس صلاحیت محاکمه آقای ریگی را ندارند.

    پاسخحذف
  8. manam hastam ta akharesh
    akharesh ba dastaye khudemoon jenayatkara ro mohakeme mikonim va mojazat
    dorod bar sarzaminam

    پاسخحذف
  9. man pishnhad mikonam yak rooz ra dar hafteh mardom hich kharidy nakonand ta pas az modaty etsab omomi shkel girad va mghazedarha ham bahane khobi dashteh bashand ta khone in aziz paymal nashvadlotfan nazar dahid

    پاسخحذف
  10. روزی هم عکس جلادان و قاتلین مردم و ستمگران را میبینیم .تا آن روز اندکی صبر باید و پایمردی.

    پاسخحذف
  11. نارفیقان کاسه در خون ملت میزنند.
    پس ماییم که باید دوستی خود را ثابت کنیم و تا آخر جلوی حرامیان بستیم.

    پاسخحذف
  12. با قلبی زخمی چشمانی اشکبار و آرزوهایی بزرگ میگویم:
    ما پیروزیم چون حق باماست .

    پاسخحذف
  13. اينقدر وايسا تا زير پات علف سبز براي چريدنتان دربيايد. همين.

    پاسخحذف
  14. Andaki sabr sahar nazdik ast

    پاسخحذف
  15. سر بر دار ميدهم اما تن به خفت اين حاکمان زبون نخواهم داد .
    امروز روز ديگريست

    پاسخحذف
  16. مثل سرورم امام حسین تا آخرین قطره خونم در جبهه حق و حقیقت می جنگم، تا بدانیم که بیهوده نبودیم. ای شهید بزرگوار راهت ادامه دارد.

    پاسخحذف
  17. نهال سبز ما ریشه ای کهن دارد

    پاسخحذف
  18. تا اخرین نفر تا اخرین نفس کوشیم وبشکنیم دیوار این قفس ما ایستادگان تاریخیم به بلندای البرز به گستردگی کویرمان و به وسعت دلهای عاشقان ما ایستاده ایم تا آزادی وبرابری نسیب هر انسان این مرزو بوم شود

    پاسخحذف
  19. قسم به خاک وطنم ایران و به خون شهدای و مردم آزاده و شریف آن که تا رسیدن به آزادی و دیگر مطالبات جنبش سبز زندگی را با مبارزه همراه کنم .شاد باشم تا نیرو بگیرم ،عشق بورزم تا سبز بمانم ، بیاموزم تا بر شما برتر باشم ، کار کنم تا فردای ایران بی شما را بسازم ، فرزندانی بزرگ کنم تا دشمنان شما افزون شوند و هر لحظه آماده نبرد نهایی با شما باشم .ای دشمنان ایران ، ای لشگر اهریمنی بر شما هم پیروز خواهیم شد .ما ایرانیان تجربه هزاران سال نبرد در سر ، عشق میهن در سینه و حقانیت ایزدی به همرایمان داریم ، شما هیچ چیز جز خشونت و دروغ در دست ندارید

    پاسخحذف
  20. ما نه تنها ايستاده ايم بلکه با اگاه کردن ديگران،لين راه را ادامه ميدهيم

    پاسخحذف
  21. Man kejalat mikesham ke dar kennare shoma nistam, man skejalat mikesham ke salha dar morede shoma gaman mekardam ke dar zolm darid ba rezajat zendegi mikonid. Sohrabha, Nedaha, Arashha, Taranneha man ro bebakshid.

    پاسخحذف
  22. سوگند به قطره قطره خون شهدای جنبش سیز که ایستاده ایم تا پیروزی و مجازات ظالمین

    پاسخحذف
  23. vasa biyam iran middoonam chikar konam

    پاسخحذف
  24. doostan ghahreman dar Iran, tanha rahe be zir keshidane in kaftarane regime eslami EETESAB ast. az kharid bihoode parihiz konid. in norooz ra bayad faghat be yade ghahremanan koshte shode be daste jaladan k.r. bashim. jashn gereftan ham faghat ba zende negah dashtane yade in ghahremanan meli va armanhayeshan bayad bashe vali ba EETESAAB va kamkharidi
    ma iranian pirooz mishavim chonke hamishe dar peye salhaye ziyad ba tavajo be inke on zamanha khabar faghat dahan be dahan migasht estebdadgarane kheyli bozorgtar az khamenei ra nabood kardeim. inha vaghaen karikatori bisha az yek diktator nistand va metodhayeshan faghat baraye delkhosh kardane khodeshan va hamiyaneshan ast. ZENDE BAD IRANe AZAD 

    پاسخحذف
  25. درود بیکران به روان پاک همه شهیدان راه آزادی

    پاسخحذف
  26. اگر مقاومتت هم مانند ایران شناسی ات باشد فکر نمی کنم راه بجائی ببری. نه تاریخ ایران را میشناسی و نه از نژاد های ایرانی چیزی می دانی.
    با چه حقی قیام محمود و اشرف را با حمله مغول مقایسه میکنی؟ محمود و اشرف سرکردگان یکی از قبایل ایرانی بودند که بر علیه حاکمیت صفوی قیام کردند که این حاکمیت صفوی چیزی در مایه های همین حکومت قعلی بود که بالاخره این مقابله ها به تجزیه ایران انجامید. محمود و اشرف افغان همان قدر برای گرفتن حکومت ایران حق داشتند که سران بختیاری ، قاجار، زندیه و غیره حق داشتند و اگر این گناه است همه گناه کار اند و اتفاقا در قیام این ها کمترین تلفات خساره به مردم وارد آمد و خیلی کمتر از اشغال تهران توسط بختیاری ها.
    این هاممه تبلیغات حکومت های ادامه دهنده خط صفویه است که ایرانی یعنی شیعه و ایران یعنی محدوده فعلی جغرافیائی و تمام.

    پاسخحذف
  27. Please visit www.drsoheil.blgposts.com
    and share with others

    پاسخحذف
  28. اون دیوسی که نوشته وایسا تا علف واسه چریدنتون در بیاد خوب بی پدرو مادر حرومزادت گوسفندی کثافت ضد ایرانی

    پاسخحذف
  29. ماران بر دوش او سیر نشده اند هنوز!

    پاسخحذف
  30. ما تا نابودي بساط ظلم هستيم

    پاسخحذف
  31. یک هوشدار بسیار مهم
    ----------------------

    یا باید فاتحه این خیزش طلائی را که جهانی را تکان داد خواند و یا باید بهر قیمتی خودمان را در چهارشنبه سوری نشان بدهیم. و در سطح بسیار گسترده و پر جنجالی.
    22 بهمن با آنکه در سطح تهران حضوری ملموس داشتیم، ولی دستگاه های تبلیغاتی رژیم با یاری گرفتن از در آب نمک خوابانده های خود برای روز مبادا " که 22 بهمن باشد " بیشتر در راه کوچک کردن ما ناله هائی به نفع رژیم سر دادند و ماسک از چهره بر داشتند و می بینیم که حالا موذیانه ساکت شده اند و حالت باز گشت از به حاک سپردن خیزش پر توان ما را، به خود گرفته اند.
    اگر نجنبیم بدانید که دیگر نه از تاک چیزی خواهد ماند و نه از تاک نشان.
    کجا هستند رهبران سبز، کجا هستند منتشر کنندگان روزنامه پی دی افی سبز که چند روز یکبار شماره جدید بیرون می دادند، کجا هستند آن همه سایت هائی که هر روز قوه محرکه ما بودند. ما باید خود جوش، خودمان طوفانی ترین چهار شنبه سوری را که تعمدن دارند به آن بی توجهی می کنند راه اندازی کنیم. یکبار دیگر حضور بسیار گسترده ما دنیا را که داشت تمام توجهش را به اهمیت خیزش سبز ما معطوف می کرد نشان بدهیم که، تا به آزادی نرسیم دست بر دار نیستیم.
    حکومتی که از لحاظ اقتصادی درب و داغون است به یک تکان بند است. فریب خط و نشان و تهدید های کشور های دیگر در مورد کارهای اتمی رژیم را نخوریم، چون اگر به واقع از این موضوع بیم داشتند تا حالا صد بار آنها را سر نگون کرده بودند. تحریم و جنگ و این خزعبلات برای مصرف فریب مردم است. ما باید پر توان و یکچارچه آخرین تو سری را به این خانه ای که از پای بست ویران است وارد کنیم، و برای تولدی دیگر با همه نیرو چهار شنبه سوری تهران را به آتش بکشیم
    سکوت رهبران سبز وسکوت روزنامه سبز سکوت برنامه سازان تلویزون های برون مرزی همه در راستای حفظ رژیم است. این نیروی ماست که این معادلات را بر هم می زند.
    به پاس این همه همرزمی که به خاک و خون غلطیدند کوتاه نیائیم ما قرار نبود با خون آن ها معامله کنیم .
    وعده ما در با شکوه ترین چهار شنبه سال

    پاسخحذف
  32. Ahmadidoshaad roze 22bahman roze nabodie "fetneh" nabod amma roze charshanbesory roze nabody ESTEBDAD kahad bod. montazere soktan dar atashe kashme melat bash.

    پاسخحذف