LATEST:

Grab the widget  IWeb Gator

۱۳۸۸ بهمن ۱۶, جمعه

توصیه به راهپیمایی سکوت ، ترفند حکومت به دزدیدن حضور ما است . هشیار باشیم

فراموش نکنیم که هدف فتح میدان آزادی نیست . هدف کسب خود آزادی است . برخی میگویند با ظاهر حزب اللهی بیایید . برخی میگویند تا زمان سخنرانی سکوت کنید . برخی میگویند نمادهای سبز را پنهان کنید . اینها همه برای دزدیدن حضور ما و ضبط این تجمع به نفع نظام است .
باید با بهترین پوششمان بیاییم . بگذار دنیا ببیند تفاوت این حکومتیان زشت روی و زشت خو را با زیبایی ملت ایران .
هدف فتح میدان نیست . میدان گنجایش حداکثر 150 هزار نفر را دارد و جکومت جماعت ساندیس خور را از ساعات اولیه صبح و یا از شب قبل به آنجا میاورد و شما در بین جمعیت آنها دیگر نمیتوانید حرفی بزنید و باید مثل بچه های خوب ، تا آخر سخنرانی را گوش کنید و تکبیر هم بگویید . تمام مسیرهای منتهی به میدان را باید به تسخیر خود درآوریم . با نمادها و نشانها و شعارهای سبز . بگذار حضورمان میخ دیگری بر تابوت رژیم بکوبد .

۹ نظر:

  1. باید کار رژیم را همان ۲۲ بهمن تمام کنیم تیرکمنو تیله یا توپ‌های شیشه‌ای کوچک جهت پرتاب با تیرکمان میتواند کارساز باشد ما باید رژیم را بزنیم باید به پادگنهای ارتشی حمله کنیم آنها عکس‌العمل نشان نخواهند داد مسلح شویم و سپاه را ازپای دراریم هر گونه عقب نشینی منجر به اعدامهای بیشمار خواهد شد گرچه مسالهٔ ما تعداد اعدامها نیست بیرون کردن حکومت شهنشیخی سلطنتی ۱۴۰۰ ساله است و استقرار حکومت پادشاهی در سایهٔ آئین ریشهیی تندر . ارگ و یا فرود فولادوند در یو تیوب

    پاسخحذف
  2. ما قربان همه شما ایرانیان داخل ایران برویم عاشقتان هستیم و دل و قلب و جان امان با شماست هر لحظه و هر ساعت و هر روز . ها هم در اینجا پنج شنبه را تعطیلی گرفته ایم تا در کنا رشما باشیم از همان لحظات سپیده دم . قلبمان برایتان میطپد فراموش نکنید که به همه شما افتخار میکنیم و به ایرانی بودن خود بخاطر فداکاری و شجاعت شام می بالیم .

    پاسخحذف
  3. Baray tan arezoe Pirozi mikonam ghalb taktak ma baray shoma mitapad Hamisch mardanegi va ensaniat bar zaleman piroz bood

    پاسخحذف
  4. احتمالا در روز ٢٢ پهمن افراد زيادي را در داخل جمعيت قرار ميدهند كه مردم را به سكوت دعوت كنند هوشيار باشيد ميخواهند جنپش مردمي را بدزدند و در مقابل دوربينهايه خارى به نمايش بگذارند (پيوند)

    پاسخحذف
  5. ma ham dar italia morakhasi gereftim ke da 22 bahman ba hamvatanane iranieman dar iran ham seda shavim. pirozi nasdik ast.

    پاسخحذف
  6. "توصیه به راهپیمایی سکوت ، ترفند حکومت به دزدیدن حضور ما است . هشیار باشیم"
    "احتمالا در روز ٢٢ پهمن افراد زيادي را در داخل جمعيت قرار ميدهند كه مردم را به سكوت دعوت كنند هوشيار باشيد"
    به نظرم این احتمال که حکومت افراد زیادی را برای تهییج مردم جهت سردادن شعارهای تند و به خشونت کشیدن تظاهرات میان سبزها نفوذ بده خیلی بیشتره. راهپیمایی سکوت ضرر چندانی برای حکومت نداره این کارهای افراطی سبزهاست که حکومت میتونه حداکثر استفاده رو ازش علیه سبزها ببره و بعدا زبونش دراز باشه برای توجیه سرکوب هرچه خشن تر جنبش.

    پاسخحذف
  7. چون اون روز تعدادی امت بسیجی و جیره خور حکومت هم مثل روز قدس برای راهپیمایی میاند نفری یه مشت سکه داشته باشیم که بپاشیم جلوشون

    پاسخحذف
  8. ناشناس اولی, تو یک بسیجی هستی و عاشق جنگ داخلی. یعنی نونتون تو همینه. به بقیه میگم, بروز هرگونه خشونت همون چیزیه که دربار و یارانش دنبالشن. به هوش باشید.

    پاسخحذف
  9. حفظ استراتژی مبارزات بدون خشونت ، دلیل و پایه پیروزی ما خواهد بود

    پاسخحذف