LATEST:

Grab the widget  IWeb Gator

۱۳۸۸ بهمن ۱۶, جمعه

گزارش از اوین - شدیدترین تدابیر امنیتی دور زندان ، نشان میدهد آنها میدانند چه جواهراتی را به گروگان گرفته اند

بیش از یکصد ون نیروی سرکوب ، زیر پل یادگار و روبروی در اصلی اوین ایستاده است . دو طرف پل را مانع گذاشته اند و تنها به عرض عبور یک ماشین فضا است و پلیس و یگان ویژه کنترل تردد را بر عهده دارند . زیر در اصلی اوین ، نیروی فراوان با سلاحهای جنگی مستقر است . از سمت در شرقی اوین ، اوضاع بدتر از این است . کنترل شدید تردد و نیروی بسیار سرکوب .
این وضعیت اطراف زندان اوین ، امشب شانزدهم بهمن ماه است . تدابیری امنیتی که در هشت ماه اخیر هیچ کجا ، حتی در زمان تحلیف در اطراف مجلس و یا در ورودی پاستور برای محل بیت رهبری و نهاد نیز دیده نشده است .
گزارش تکمیلی متعاقبا تقدیم میگردد .

۶ نظر:

  1. why and what is going on ?

    پاسخحذف
  2. چون میدونند که چه چیزی در انتظارشونه.... حالا حالاها باید بدوند

    پاسخحذف
  3. 22 bahman bayad be evin hamla beshavad in arabzadegan khgianatkar bayad befahmand ke deegar tahamol iranian tamam shodeh ast marg bar jomhoorie arabi iran

    پاسخحذف
  4. sight گرامی من دارم کم کم دلواپس میشم! قرار بود ۱۰ شب الله اکبر بگیم نشد! قرار بود اربعین شهدا بریم بهشت زهرا نشد! قرار بود تجمع بزرگ جلوی اوین صورت بگیره باز نشد! من می ترسم ۲۲ بهمنم ...! ولش کن امیدوارم فقط به دلم بد راه داده باشم و مردم میلیونی بیان واسه یه حضور سبز. تا آزادی.

    پاسخحذف
  5. تاریک ترین لحضه شب لحضه پیش از سحر است

    پاسخحذف
  6. دوستان گرامی . دلیل شدت مراقبت امنیتی دیشب اوین ، اعلام تجمع جنبش سبز در آن منطقه بود . این درس بسیار خوبی به ما داد که در 22 بهمن چند نقطه دیگر را هم معرفی کنیم تا باعث انشقاق در نیروی سرکوب شود . حماسه ای بزرگ در راه است و به آکسیون نهایی نزدیک میشویم .

    پاسخحذف