LATEST:

Grab the widget  IWeb Gator

۱۳۸۸ بهمن ۲۵, یکشنبه

وقاحت تا کجا ؟ یک تروریست رسمی ، رییس بنیاد ایثارگران بسیج شد . بسیجیان ، شرمتان باد .

ایثار ، واژه ایست که بار مفهومی سنگینی را به دوش میکشد . ایثار گر ، واژه شریفی است که شرافت آنرا به چنین انتخابی به بی شرمانه ترین حالت ممکن ، آلودند و چهره واقعی امروز بسیج را به ایرانیان و به جهان نمایاندند .
اگر ذره ای شرف مانده باشد در ذهن حتی یک عضو بسیج ، باید بخروشد و از این نهاد سراپا جهل و ریا و فساد ، خارج شوند .
سعید عسگر ، آنکه بر مشاور ارشد رییس جمهور وقت گلوله گشود و به 15 سال زندان محکوم گردید ، امروز به ریاست بنیاد ایثارگران بسیج گمارده شده است .
ایثارگران ، شرمتان باد اگر بمانید در این جمع و نفرین ملتی ، بدرقه راهتان .

۶ نظر:

  1. یه پیشنهاد دارم!
    من اکانت بالاترین ندارم ولی اینو اگه بزنی خیلی باحال میشه فکرکنم!!!ـ
    به خاطر اختلاف بین علما، مابین روز ولنتاین و سپندارمذگان رو هفته ی وحدت اعلام کرده و نامش را هفته عشق و محبت می گذاریم هفته ی عشق و محبت مبارک باد

    پاسخحذف
  2. سپاس از قله سبز
    از طریق وبلاگ طنزیر در بالاترین منعکس شد

    پاسخحذف
  3. واقعا سعید عسگر پست رسمی گرفته؟ خبر موثقه؟ لینک داره؟ باور کردنش سخته.کسی خبر موثق داره که کامنت بذاره؟

    پاسخحذف
  4. http://aeenereshehse.blogspot.com/2004/09/24.html


    http://www.youtube.com/watch?v=hU9aq27XjaI&feature=PlayList&p=E3398A1098573032&index=0&playnext=1


    http://www.youtube.com/watch?v=eguIBH2PPcE

    پاسخحذف
  5. سلام به شما دوست گرامی، من از خوانندگان پر و پا قرص وبلاگ شما هستم و از این بابت خیلی خوش حالم، من آدرس وبلاگ شما رو به
    فید بلاگ خودم افزودم و با آپ دیت شدم شما وبلاگ من سر خط مطلب شما رو نمایش میده، من در وبلاگم از فلسفه، فیلم و سیاست مینویسم، خواستم
    اگه براتون مشکلی نیست، به وبلاگ من سری بزنید، و آدرس من رو هم به فید یا علاقمندیهای خودتون بیفزایید، ازتون خیلی ممنونم


    www.nurouz.blogspot.com

    پاسخحذف